Rumpe operasjon, Hat-kommentarer, Kviser, Jodel, Blogg-Jobb ++ Ukens spørsmål #219

annonse – nelly

Hvordan takler du hat?
– Jeg prøver først å fremst og holde meg unna hatet. Jeg går aldri inn på Jodel, kvinneguiden eller andre steder der det står mye hat. Om jeg får hat her på bloggen sletter jeg det før jeg i det hele tatt rekker å lese det.

Av det hatet jeg faktisk får med meg er det fint lite som går inn på meg. Om jeg har en dårlig dag kan det selvfølgelig gå litt inn på meg, men som regel preller det ganske fort av.

 

Vurderer du noen gang å ta vippeextensions? liksom, du bruker jo falske vipper nesten hver eneste dag og tenker du noen ganger at det hadde vært mye lettere uten?
– Jeg brukte vippe extensions før, men jeg sluttet med det i vinter. På meg falt det av altfor fort, og jeg ble lei av å alltid måtte inn til Oslo for å fikse på vippene mine. Det er også mye vanskeligere å legge øyeskygge med vippe extensions. Også er det vanskeligere å vise frem øyeskygge på sminkevideoer.

Så ja, det kan godt hende jeg tar det en gang i fremtiden. Men nå er jeg fornøyd med å bruke vipperemser. Det er faktisk ganske enkelt og lettvint å ta de på hver dag, og man blir jo vandt med det hele.

Har du operert rumpa?
– Nope. Ikke tenkt til å gjøre det heller!

 

 

Hvilket produkt bruker du til brynene dine?
– Jeg har brukt det samme produktet i et par år, og jeg elsker det. Kunne aldri gått over til noe annet, for dette er så bra! Er jo ikke uten grunn at halve verden er hekta! DETTE er produktet jeg bruker. Kanskje jeg skal lage en oppdatert brynsrutine på YouTube?

Blir det vlog fra Kristansand turen?
– Ja. Jeg vlogget masse og det kommer egen video fra hele turen. Nå er det spørsmålsrunde som står først i køen på kanalen min, så vloggen kommer onsdag om 1,5 uke. 

 

Hvor lang tid bruker du på å skrive et blogginnlegg?
– Det har jeg ikke tenkt noe på før. Det tar jo en del tid å ta bilder, lage idéen om selve innlegget og hva det skal handle om, også tar det en del tid å skrive selve innlegget og linke alt mulig. Så jeg vil tippe alt ifra 2-5 timer per innlegg.

Kan du ha vlogmas på YouTube i desember?
– vlogmas er at man legger ut ny video hver dag fra 1-24 ikke sant? Det tror jeg nok ikke, siden det er ekstremt mye jobb per video. MEN, jeg kommer til å lage mange julevideoer til youtube. Hvis dere har noen spesielle ønsker er det bare å rope ut i kommentarfeltet, så skriver jeg de opp!

 

Hvis du ikke jobbet som blogger, hva ville du jobbet som da?
– Jeg er veldig glad i drive for meg selv og bygge opp mine egne ting, så jeg ville nok bygget opp et eget firma der jeg gjorde noe spennende. Akkurat hva har jeg aldri tenkt på, siden jeg er såpass lidenskapelig opptatt av blogg og YouTube, 

Bruker du briller eller linser?
– Nei, ingen av delene. Jeg har ganske godt syn, så jeg slipper heldigvis det.

 

Hva syns du om Kristiansand?
– Jeg syns det var en utrolig fin by, og jeg elsket havna! Bilder og mer om det kommer etterpå!

 

Hvordan skjuler du kviser med sminke?
– Jeg bruker DENNE concealeren. Den jevner ut fargen på kvisene, sånn at når du tar på foundation blir kvisene basically usynlige. Det er helt sinnsykt hvor bra det funker. 

 

Har du annet ved siden av bloggen som jobb, eller er det kun bloggen du har som jobb?
– Jeg holder på meg både blogg og YouTube. Så det er de to inntektskildene mine. Holder også på å starte noe helt nytt som forhåpentligvis kommer til å bli en stor del av jobben min.

Føler du deg fin uten sminke?
– Som regel ja. Det hender jeg har dager der det popper opp masse kviser i ansiktet mitt, og da føler jeg meg ikke særlig fin. Men som regel er huden min fin og jeg føler meg fresh og komfortabel uten sminke!

 

Noe du lurer på til neste ukens spørsmål?

 

 

19 kommentarer
    1. Jeg vil du skal lage disse videoene til YouTube i desember: Sånn video der du filmer da dere pynter til jul hjemme hos dere, «house tour jule versjon», «en dag i mitt liv (du velger en dag i desember og vlogger om hva du gjør den dagen)» Mvh Edel

    2. Føler du at du lever bærekraftig og at din levemåte er bra for jorda, tenker du noe på dette når du kjøper nye falske vipper eller sminke?

    3. Du trenger ikke å legge ut en vlog hver dag i vlogmas. Du trenger bare å vlogge litt hver dag/annen hver dag, også kan du legge d ut som en vlog gjennom hele uka. (Da blir d en vlogmas en gang i uka) mye lettere:))

    4. Du er nydelig, Stina! Elsker at du skriver utfyllende svar, i motsetning til enkelte andre bloggere som svarer mer “ja”, “nei”, “kanskje”, osv!
      Hvilket leppeprodukt er ditt “go-to”? Og hva synes du om det?

    5. Jeg prøver igjen for tredje gang: du nevnte i starten av sommeren at du skulle noe i slutten av juli som utfordret deg masse. Hva var det og hvordan gikk det? 🙂

    6. Jeg bor mellom Lillesand og Kristiansand! Elsker vidsa og innleggene dine!!❤️Bor i Høvåg, har du sett et skilt det står det på?😁

    7. Brynsskyggen er bestillt. Men hmmm hva skal jeg ta den på med? Har hatt den før, fulgte det ikke en kost med?

    8. Hvorfor har du på sminke i alle innleggene dine hvis du føler deg så komfortabel uten? Hadde likt å se deg oftere uten sminke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg