7 Ting som irriterer meg 

Når sokkene sklir ned i skoene. Altså, finnes det noe mer irriterende?

Folk som tar bilder av maten sin på Instagram, pynter det skikkelig opp også bruker de frosne jævla bringebær 

Folk som snakker om seg selv i 3. Person. Det er så cringe! “Så fornøyd hu da” på en selfie av seg selv. Altså hva faen..

Når folk putter melis på alt mulig. Nei, jeg vil ikke ha melis på kanelsnurrer min takk.

Når folk prøver å leke verdenskjent så de skriver “studert på Harvard universitet” og “bor i los Angeles” når de egentlig bare har gått på Drammen VGs og fortsatt bor hos morra si 

Når folk skal skrive “first”, “1”, “2” osv i kommentarfeltet. Altså for faen da. Hvorfor ikke faktisk gidde å skrive noe hyggelig isteden? Neida, sleng på en meningsløs kommentar som jeg kan love deg at jeg sletter før du rekker å si “first” :-))

Når man går inn i en butikk, og de ikke spiller av noe som helst musikk, og man gjerne er den eneste kunden. Kleint. 

23 kommentarer
    1. Hvis du irriterer deg over at folk pynter maten sin med frosne bær så trenger du å jobbe med deg selv.

    2. Så slitsomt det må være for deg å gidde å irritere deg over så små meningsløse ting her i verden…. :/

    3. er det du som har skrevet dette innlegget? Syntes ikke det var typisk deg, det er flere banneord noe som er helt Ok for meg, men bare tenk på det med tanke på dine yngre følgere

    4. Det med og pynte opp maten blir jo litt på samme måte som at du pynter deg for bildet ☺ samme som at du legger ut bilder av et ryddig hus.
      Det med bringebær at de er frossene er fordi når de tiner så smelter de og ser mye mindre appetittlige ut 😉

    5. Anonym: Pynter maten min selv, så den skjønner jeg kjempe godt. Det er bare de frosne bringebærene jeg ikke skjønner. Hvorfor kjøper man ikke heller ferske som både ser og smaker 100x bedre? 🙂

    6. Mia: Du irriterer deg garantert over ting du uansett ikke kan gjøre noe med. Slike små meningsløse ting, vet du. Vennene dine gjør sikkert det. Familien din gjør sikkert det. Sier du sånt til de som står deg nær også? Eller er det bare de som er offentlige som fortjener å bli hakket på for hver minste ting? Jeg irriterer meg over folk som tror de er så mye bedre enn andre. Folk som åpenbart ikke tenker lenger enn til nesa. Folk som ikke tenker på at andre faktisk har følelser. Folk som deg. Jeg får ikke gjort noe med det, men det kan du. Så ta deg sammen!
      Og Stina, jeg er enig i de fleste av punktene dine her! Noe som irriterer meg på Facebook, er når noen tagger vennene sine i profilbildet sitt. Det nærmest skriker «jeg har nytt bilde, og dere må like det». De virker så desperate, haha!

    7. Hahaha sååå enig, bortsett fra det med melis! Melis er livet❤️ (Og frosne bringebær i havregrøten er sykt digg😋)

    8. Du burde lese deg opp på frukt og grønt:p frosne grønnsaker har mer vitaminer osv i seg enn det du kaller såkalte “ferske” bringebær

    9. Vil bare informerer om at eksemplet du har på tredjeperson ikke er tredjeperson, men andreperson! Hadde det vært tredjeperson så skulle det stått «så fornøyd (navn) er da» 😉

    10. Noen har kanskje ikke råd til å flytte ut i ung alder på grunn av lån og slikt etter mange år som student. Ikke alle er rike bloggere. 🙂

    11. Folk kommenterer som om de selv ALDRI har irritert seg over noe som helst, lite eller stort. ALLE har noe.

    12. hater når folk sniker i kø eller ikke flytter seg fremover sånn at det blir et stort mellomrom, både når jeg står i kø eller sitter i bil.

    13. Jeg er enig i noe, men hvorfor i alle dager er det galt med frosne bringebær? Tror du alle tar hensyn til deg når de pynter maten sin eller er det noe jeg har missforstått? Det er normalt med melis på kanelsnurrer på samme måte som at det er normalt å få dressing på burgeren sin. Liker du det ikke så lag selv. Det jeg ikke forstår er at du ikke liker at folk hakker på deg og alltid skal ha meninger om deg og dømme deg. Men det er jo akkurat det du gjør mot andre selv om du ikke sier det til en bestemt person… Du mener at det er feil med frosne bringebær, men du flyr jo i taket hver gang noen forteller deg hva du skal gjøre. Det har du jo skrevet selv. Jeg leser bloggen din veldig ofte og du sier mye bra, men noen ganger forstår jeg deg ikke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg