Tanker om bryllupet

Reklame | Bubbleroom

Nå som vi har hyret en bryllupsplanlegger og vi har sett på noen lokaler, føler jeg vi virkelig endelig er igang med planleggingen av bryllupet. Frem til nå har jeg vært så usikker på hvor jeg skulle begynne og hva jeg skulle gjøre at jeg ikke har fått gjort noe som helst. Nå begynner jeg å få litt mer peiling på hvordan bryllupet kommer til å bli, og jeg kan endelig begynne å kose meg med planleggingen. 

I dag har jeg tittet litt på brudekjoler på Pinterest og jeg har funnet så mange fine. Vil ikke avsløre helt enda hva slags stil jeg tenker å gå for, men det får dere vite etterhvert! Det er også veldig gøy å kunne se på hva slags blomster det skal være rundt i lokalet og i buketten.

Nå har vi også fått satt gjestelisten sånn noenlunde og vi er veldig fornøyde med hvordan den har blitt. Noe vi har lagt stor vekt på er at vi vil ha mennesker der som faktisk er mye i livene våres. Folk man ikke har sett på åresvis og som vi ikke har kontakt med er det faktisk lite grunn i å invitere.

Man er jo uansett ikke i livene til hverandre. Gjestelisten er ikke så altfor stor og det er jeg glad for. Har fått høre av de jeg kjenner som har hatt 100 stykker at det faktisk ikke er noe vits i å invitere så mange. Man rekker ikke å snakke med halvparten engang. Hehe! 

Over til noe helt annet. Den siste tiden har jeg fått helt dilla på chai latte / chai te. Det er jo så sinnsykt godt! Aner ikke hvorfor, men det smaker skikkelig søtt og krydrete.

Så man trenger ikke putte oppi masse sukker eller ting som gjør den usunn. Mon tro om man kan lage chai islatte? Det må jeg sjekke ut for det hadde jo vært perfekt mot sommeren! 

Søteste dekselet noensinne! 🌸PS; du finner det HER.

Hvor koselig er ikke tekoppen min forresten? Føler den er litt sånn bestemor look, bare at fargene på den gjør den passende om man er ung. Det har blitt min favoritt kopp for tiden. Hehe! Fant den for en liten stund siden i en bitteliten kaffebutikk i Bogstadveien i Oslo.

Husker ikke hva butikken heter, men de som har vært mye i Bogstadveien vet sikkert hvilken jeg mener. Der har de alltid så mange søte kopper og bokser til kaffe og kaker. Supersøt butikk! 

Nå skal jeg ta meg en tur ut i hagen og shine opp litt. Det er jo mye som må gjøres nå som våren har kommet. Broren til Per Fredrik tømte nettopp garasjen for alle søppelsekkene med hageavfall som hadde samlet seg opp med løv og overflødig jord.

Aner ikke hvor mange sekker det ble totalt. Men vet at det var rundt 16 søppelsekker kun med løv. Altså, det sier jo litt om hvor mye løv det er her.. Helt sinnsykt. Så ja, her er det nok å gjøre! 🌸

 

👻 SNAPCHAT STINABLOGG 👻

3 kommentarer
    1. Ja, man kan lage chai islatte, det er noe av det beste jeg vet! Da jeg jobbet som barista lagde jeg det ved å først la teen trekke ordentlig med litt varmt vann (ikke mye i det hele tatt, akkurat nok til at vannet dr over teposer) også putte det i en blender med isbiter og melk + chai sirup, ble helt nydelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg