En påske-overraskelse!

God påske! I dag er det påskeaften, og jeg overrasket Per Fredrik med påskeegg-jakt. Han elsket det! 

På forhånd hadde jeg kjøpt inn 9 små påskeegg og et stort påskeegg, masse godteri og noen morsomme spill. Per Fredrik elsker mint, lakris og mørk sjokolade så det ble mye av det. Hehe! 

Jeg fordelte alle tingene i eggene og la eggene rundt i huset med post-it lapper som ga ledetråder til hvor neste egg var. 

Det var utrolig gøy å se hvordan Per Fredrik løste alle gåtene! Det var et par som jeg hadde gjort skikkelig vanskelige som det tok litt lengre tid og hint for å skjønne. Men han klarte alle! Det ble så morsomt!

For å finne det største egget fikk han gåten “Der du lager mat til meg”. Per Fredrik tenkte den var superlett og lette igjennom HELE kjøkkenet og fant ingenting. Deretter gikk han til det andre kjøkkenet og fant heller ingenting. Noen som gjetter hvor egget var? Det var i grillen! Haha! Jeg tørr ikke å bruke gassgrill selv, så Per Fredrik lager alltid maten for meg når vi skal grille. Det måtte en god del hint til før han skjønte den! 

Dette er absolutt noe jeg har lyst til å gjøre til en fast tradisjon fremover, for det er jo så gøy å gjøre noe litt ekstra og spesielt for den jeg elsker! ❤️🐣

7 kommentarer

Siste innlegg