Jeg slapp billig unna

reklame

I dag skinte solen, og det var virkelig vårstemning her i Sandefjord. Føler jeg har sluppet så billig unna med snø i år at det er helt vilt. Vi bor rett ved vannet, og siden det er sjø ligger det mye salt i luften som bryter ned snøen.

I tilegg er det generelt varmere her i Sandefjord, så vi har nesten ikke hatt snø i vinter. Nå er det bare litt snø på plenen, og litt is i innkjørselen. Ser på snappene til venner at de har typ 1,5 meter med snø i hagen sin, og jeg er ikke misunnelig for å si det sånn. Hehe! 

KjoleHER  //  SkoHER

Belte – Gina Tricot, HER  //  JakkeHER

———————–

Siden jeg fikk så vårstemning i dag gikk jeg for den nye kjolen min. Den roper jo vår! Fargen er så nydelig, og det at den er lang gjør at den varmer faktisk en god del. I love it! Det er litt kjølig å bruke den ute enda. Men utover våren og sommeren kommer jeg til å bruke den flittig! Den siste tiden har jeg virkelig lagt min elsk på gule topper. Det passer så godt sammen med hårfargen min, og jeg får så mye komplimenter for det hele tiden. Så koselig! 

Jeg har aldri brukt noe særlig med gulfarger, men det skal jeg uten tvil fortsette med. Det er jo så friskt og fint! Jeg elsker farger som pynter opp hverdagen! 

 

Nå sitter jeg bare og teller ned dagene til all snøen er borte, og jeg kan starte på hageprosjektet mitt. Det blir så gøy! Jeg har så mange planer som jeg har delt med dere, og det blir så gøy å bygge terrasse, bygge nye blomsterbed, lage fiskedam og plante blomster overalt. Det kribler i fingrene mine av å tenke på det! 

 

🌟🌟🌟

SOSIALE MEDIER

FACEBOOK ⎮  INSTAGRAM ⎮ SNAPCHAT

10 kommentarer
    1. har du gått opp i vekt når du har vært i så dårlig form? ikke noe frekt ment at all, du er kjempe fin, det er bare interessant å lese lm siden du skriver mye om kosthold og trening og nå ser det ut som du har lagt litt på deg.

    2. Er dere seriøse? Man spør ikke folk rett ut om man har lagt på seg. Hvis dere hadde møtt Stina på bikbok elns hadde dere sagt «hei. Eldker bloggen din. Har du lagt på deg?» lol. Nope det hadde dere ikke. Sånn som dere heller ikke sier «oi har du gått ned i vekt?». Hvor er folkeskikken??? Dessuten #1: hun har sagt hvorfor hun er slapp. Hun har alvorlig jernmangel og b12-mangel. #2: dere kan IKKE se på bilder på bloggen hvordan form fysisk Stina er i, eller om hun har lagt på seg eller ikke. Så hold kjeft.
      Love you stinababe<3

    3. Jeg teller også ned til snøen er smeltet… Tar nok litt lengre tid her hos meg, her er det sikkert to meter snø. Drittlei :p Gleder meg til hagen blir synlig , og ikke misnt til jeg kan dyrke igjen- hurra! Nydelig kjole , flott du er 🙂

    4. Jeg bor også i Sandefjord, bor på Haukerød og her har det vært MENGDER, så det er stor forskjell på snø bare i sfj også 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg