En bærepose full av medisiner fra legen

I dag våknet jeg til det mest fantastiske været på lenge. Solen skinte, det var skyfri himmel og snøen hadde lagt seg nydelig på trærne etter gårsdagens snøfall. Helt nydelig! Jeg klarte selvfølgelig ikke å sitte inne i dette været, så jeg fikk med meg Rebecca ut på skitur og vi koste oss så mye! 

Før vi stakk ut på tur dro vi innom en sportsbutikk og jeg kjøpte nye solbriller. Hadde bare vanlige solbriller, og siden Rebecca var så sporty med sine, bare måtte jeg ha like. Hehe! Kjøpte også ny lue siden jeg klarte å miste min da jeg var i New York. Nye hansker og en fleecegenser slang jeg også med i handlekurven. Så det ble en del nytt utstyr i dag. Men så sinnsykt deilig med skikkelig utstyr når man skal gå på skitur!

En ting som jeg fikk totalt sjokk over var formen min. Forrige gang jeg gikk på skitur følte jeg at jeg var i litt halvveis form, men i dag. Omg. I dag var det krise. Sist klarte jeg å komme meg igjennom flere runder av løypa uten problem, og jeg ble ikke andpusten engang. I dag måtte vi stoppe opp mange ganger bare så jeg kunne få igjen pusten. Det er ekstremt tydelig at jeg er i mye dårligere form enn jeg trodde.

Jeg har glemt å si det til dere, men jeg var hos legen på mandag og fikk med en hel bærepose med medisiner. Nye B12 sprøyte-injeksjoner, flasker med flytende jerntilskudd og piller mot spiserørsykdom.

Grunnen til at jeg er i så dårlig form nå er fordi jeg har veldig lave verdier med både B12 og jern i kroppen. Så det gjør jo at jeg blir slapp, i dårlig humør og generelt i dårlig form. Ikke akkurat gøy når jeg egentlig har et sykt bra liv og så mye å gjøre. Heldigvis er det så mye fantastiske ting som skjer rundt meg, så det holder meg veldig oppe.

Nå skal jeg bare fortsette med medisinene mine, og innen en ukes tid er jernnivåene mine normale, og jeg kommer nok til å føle meg mye bedre. B12 vet jeg ikke hvor lang tid det tar, for jeg må nok ta en del injeksjoner til. Men det får vi bare se ann.

Jeg gleder meg i alle fall til å bli i bedre form igjen, og neste gang Rebecca og jeg skal på ski klarer jeg nok å holde følge med henne. Hehe! Er så glad for at Rebecca er en tålmodig venninne som ikke klagde eller noe som helst når jeg var supertreg. Så der er jeg heldig! 

Når jeg kom hjem fra skituren var jeg så sliten at jeg sovnet på sofaen, og der lå jeg rett ut i et par timer. Haha. Gleder meg til å bli i bedre form for å si det sånn, for dette er jo helt krise! Jeg er jo egentlig sporty og frisk, så for meg er dette ganske så kjipt!

 

19 kommentarer
    1. Hei😀Kan du lage en sånn «en dag i livet mitt video»? Jeg vet at du lagde en slik for bare litt siden, men kan du lage en sånn video av når du sitter på kontoret, og hva du gjør der?

    2. For en stund siden hadde jeg veldig lite jern og D-vitamin i kroppen. Og jeg gikk på 8 forskjellige medisiner i over en månte jeg orket ikke å gå på skolen eller ut av huset i det hele tatt, og var vel egentli sengeliggende i nesten et halvt år fordi det tok litt tid før legene fant ut av det og til jeg kvinna til igjen. Jeg var bare svimmel hele tiden og kunne falle sammen på bakken flere ganger etter hverandre fordi jeg reiste meg for fort og mase annet styr. Men det gikk over og jeg var fin lenge før jeg begynte og få symptomer på jernmangel igjen. I det siste har jeg begynt og gå på piller igjen fordi jag har hatt så vont i hode og vert så svimmel og søvnig og sliten. Så ja:)

    3. Du og Rebecca er så søte sammen <3 synes dere matcher skikkelig som venninner.
      Hadde vært gøy med flere videoer med hun! Om hun har lyst da så klart 🙂

    4. Hei Stina!
      Viss jeg ikke husker feil så jeg kodelåsen på døren deres i house tour-videoen. Kan jeg få spørre hvilket merke det er og hvor dere kjøpte den? Evt pris. Og er dere fornøyde med den?😊
      Håper formen din blir bedre og at du nyter siste rest med snø😜

    5. hvorfor har du på så mye sminke når du går på ski? er jo en perfekt mulighet å la huden få puste! la den heale

    6. Hei stina, jeg elsker vidioene dine men kan du ha en sånn ringer dere video så adder du meg på snap så kan du få tlf nommeret mitt for jeg vil så snakke med deg ( piamarice heter jeg på snap) så kan du ha en sånn video? du er mitt forbilde kunne ikke ha levd uten dine vidioer i live mitt, jeg ser på vidioene dine hele tiden, jeg kunne ha ryddet huset ditt eller vært tjeneren din i flere år bare får og få tilbringe tid med deg, alle haters som hater mot deg er bare sjalu på deg for at do er så fin, jeg skulle ønske jeg var deg og hadde så my esminke som deg elsker yt kanalen din og vloggen din. Jeg heter Pia, du er helt ubskrivelig og du er et stort talent, du er min fremtid eller jeg vil bli som deg når jeg blir stor. Fuck alle haters som hater mot deg for jeg driter i om folk kanskje synes du ikke ble så fin med botox men jeg synes du er pen uansett, jeg kunne skrevet mye mer om deg men det blir for mye, men jeg håper du adder meg på snap så kan du ha en sånn ringer dere video igjen for jeg vil snakke med deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg