Forlovelse, gravid med tvillinger, pelsdyroppdrett, utdannelse ++ Ukens spørsmål #196

Kommer du til å blogge om bryllupsforberedelsene?
– Ja selvfølgelig! Jeg kommer til å blogge om hvert eneste steg på veien. Det er jo en utrolig morsom og spennende ting å planlegge, og jeg gleder meg til å ta med dere. Jeg har heller ikke peiling i det hele tatt på bryllup, så jeg kommer til å trenge rådene deres på veien. Hehe!

Om du ikke kan få barn naturlig hvor mye er du villig til å betale for å få det? Og er det viktig for deg å få barn eller er det går det helt fint å adoptere/ha i fosterhjem?
– Om jeg ikke klarer å få barn naturlig kommer jeg til å gå veien via prøverør. Jeg syns jo det beste er å få et barn som er at mitt og Per Fredrik sitt DNA for da får vi jo kombinasjonen av oss to. Men om det blir helt umulig er jo adopsjon en vei å gå. Men det må vi nesten ta når vi står der. 

 

Er det bare å komme bort til deg å spørre om å ta bilde med deg selv om du sitter å spiser middag med Per Fredrik eller noen andre du nyter å være med?
– Jaja. bare å komme bort anytime. Elsker å møte dere, og dere er alltid så gode så det syns jeg bare at er koselig!

Hvorfor utdanner du deg ikke ved siden av bloggen?
– Det er av mange grunner. Den største grunnen er at jeg strengt tatt ikke trenger utdanning til det jeg ønsker å drive med. Om jeg en dag ikke vil blogge lengre kommer jeg heller til å starte opp andre firmaer og få det opp og frem. Utdanning er ikke noe jeg trakter etter og det er ikke noe jeg vil bruke tiden min på. Skal man bli lege for eksempel er man jo nødt til å ta utdanning. Men for min del blir ikke utdanning noe jeg kommer til å ta med det første. Kurs derimot kan det godt hende jeg tar etterhvert om jeg vil lære enda mer om diverse ting.

 

Hva mener du om pelsdyroppdrett?
– Det syns jeg er en grusom ting som jeg er utrolig glad for at regjeringen har bestemt seg for å gjøre ulovlig. Å behandle dyr på den måten kun for å få pels blir så groteskt og kvalmt som det faktisk går ann. 

 

Hadde du Chloe før du og Per Fredrik ble sammen?
– Nei, men det som er litt morsomt er at jeg faktisk hadde bestemt meg for å kjøpe hund, og hadde til og med betalt depositum på en papillon valp rett før vi ble sammen. Da vi ble sammen bestemte jeg meg for å avlyse planene om hund og heller vente til den dagen vi var klare for å skaffe oss hund sammen. Det er jo så mye mer koselig å ha en hund som man har sammen, og jeg kunne ikke vært mer glad for at jeg ventet. Nå er vi tre en liten familie og Chloe er virkelig lille babyen vår!

Liten throwback til familiebildet vi tar hvert år til jul

Kommer du til å bytte vekk forlovelsringen din når du gifter deg?
– Når vi gifter oss kommer jeg til å velge en giftering som er i samme stil som forlovelsesringen, bare at den er mer flat, sånn at jeg kan bruke begge to sammen. Forlovelsesringen er jo helt nydelig så den vil jeg bruke hver dag resten av livet! 

 

Kan du ha innkjøpsvideo fra New York turen?
– Det er nesten litt flaut å si det, siden jeg er blogger, men jeg shoppet nesten ingenting mens jeg var i New York. Jeg var helt opptatt med å bli fridd til, fylle 25 år og oppleve byen at jeg ikke gadd å bruke masse tid på shopping. Var innom noen få butikker og tittet, men det var mest for inspirasjon egentlig. 

Om dere kunne velge, ville dere hatt tvillinger?
– Nei. Å få to barn på en og samme gang er utrolig krevende og det er vanskelig å ta vare på begge så mye som man gjerne vil. Så det er ikke akkurat en ønskelig situasjon. Men om jeg ble gravid og det var tvillinger ville jeg aldri ha fjernet den ene, slik som man kan nå. Det syns jeg bare blir feil. 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

 

 

83 kommentarer
    1. Hei Stina! Har så fryktelig lyst til å møte deg, men jeg er aldri på samme sted som deg samtidig):
      Elsker deg! Du er utrolig flink❤️❤️

    2. ang. pelsdyr. Synes det blir helt feil at du skal sitte og si at dem behandler dyrene dårlig i pelsdyrfarmer, har du noen gang vært i en, eller er det bare bilder fra Sør-Amerika du har sett? Fordi ja i Sør-Amerika behandler de ikke dyrene bra, det er jeg helt enig med, men i Norge steller de fleste som driver med det dyrene helt fantastisk. De bruker ekstremt mye tid og energi på dem og det er ikke det samme som de du har sett bilder av. Vil bare si at du burde se situasjonen med egene øyne før du omtaler deg om det, siden du har en så sterk stemme i samfunnet:)

    3. Kan du ha flere girl talk videoer? 💕😄
      Eller videoer som: How to know if a guy likes you, osv? 😊

    4. Tenker du noen ganger at du ikke vil at Per Fredrik skal bruke så mye penger på deg?
      Hvordan deler dere økonomien ?
      Hvem betaler for middager i ukene?
      Elsker bloggen din og deg! Fast leser!❤️Gratulerer med forlovelsen!

    5. Til neste ukens spørsmål, kan du fortelle om besøket med spåkona i USA? Hadde hun noe troverdighet eller var det bare svada? Det så iallfall ikke så veldig troverdig ut, utifra det lille vi fikk sett.
      Jeg synnes det er et veldig spennende tema, men synd at det er så mange som faker å ha synske evner.

    6. Hei Stina!!❤️ Lurer bare på hvilken bil dere har? Har dere to egne eller har dere bare en som dere deler på?

    7. Er det greit for deg viss per Fredrik skla kysse andre damer i ein film/serie eller ha ein sex scene? Siden han er skuspiller

    8. Har du noen gang hatt sosial angst eller en annen form for angst? Sliter veldig med det og hadde blitt glad hvis du kunne svare på dette spørsmålet

    9. Til anonyn. Er du helt dust eller? Hvor mage ganger har ikke norske nyheter vært i norske pelsfarmer og filmet. Det er helt jævelig og se på hvordan bla mink og rev lever i bur uten bunn. Altså det er bare gitter fra topp til tå og mange av de har skader på øyne og munn etter at de har sloss fordi noen må stå sammen. Blir så irritert over at folk alltid skal si det skjer i andre land men ikke her. For DET SKJER HER.

    10. Kan vi møtes en gang vist du legger meg ril på snapp det jeg heter på snap er mollyellsker fordi det heter hunden min som også er pappilon

    11. Er du ofte i Larvik? Bor der, har aldri sett deg der. Er nesten aldri i Sandefjord lenger og når jeg er der er det bare på besøk hos familie nesten. Hadde vært kult å møte deg på byen en dag jeg handler med mamma.

    12. Enig med det med tvillinger! Hvis man først har bestemt seg for å få et barn, klarer man et til. Er trilling og glad for at foreldrene mine beholdt alle tre 🙂

    13. Hvordan trener du hunden til å være alene? Jeg har lyst på hund, men er uføre… redd for at hunden skal ende opp som slike pensjonist hunder; som ikke greier å være alene i det heletatt, og hvis det da skjer noe med deg, så må den avlives….
      kan jo ikke unngå det i 10+ år…

    14. Hva er dine tanker om paradise hotel? Syns du det er morsomt? Hva syns du om de som er med der og blir bloggere etterpå..? Hadde du kunne hatt sex hvis du og perfredrik kom inn der og var partnere?

    15. Hei Stina ❤️
      Jeg lurte på hvorfor ikke du og per Fredrik ikke kan komme til Fredrikstad nydelig sted kom å besøk Fredrikstad
      En gang. Er stor fan. Elsker det du gjør å
      Gleder meg til forlovelsen din ❤️😘😍

    16. Hei stina
      Jeg er så inspirert av deg og vil starte egen blogg, men trenger råd til å lage en like bra blogg som din.
      Elsker deg♥️

    17. Hei Stina❤️
      Kunne du tenkt deg flere dyr?
      Og kan du ha flere videoer hvor du gir tips?
      Hilsen Meg (STOR fan)

    18. til du som sier at dyrebehandlingen i norge er fantastisk: det er naivt å si. Greit nok at i andre land er den 100 ganger verre, men det betyr faen ikke at det er bra i Norge! Så før du sier noe mer så skaff deg litt mer bakgrunnskunnskap, det er veldig naivt å si. Nesten ingen dyrebehandling er bra nok.

    19. Hei, æ elske bloggen sin og sku ønske æ kunne møte dæ en gang, men problemet e at æ bor i Tromsø så det blir problemet. Æ håpe æ får møte dæ en gang og æ elske bloggen din❤️❤️ Elske dæ Stina og den fineste hunden din også😍

    20. Denne er til “ukens spørsmål”
      Hvordan får du til de hvite stripene som du har på snap? Jeg får det aldri til.

    21. Hvor mange barn vil du ha til sammen gjennom hele livet ditt?
      Elsker deg og Chloe? og bloggen din❤️❤️

    22. Du er ekstremt lite opplyst hvis du kun er opptatt av å få barn som ligner deg. 1. Ro ned selvtilliten litt 2.mange barn som trenger foreldre 3.er ikke bare bare å bli hravid heler, om du har fulgt med litt feks med pilotfrue. (Hun hadde veldig lyst på tvillinger, hun ville ha hva som helst bare det var et barn) og det er sånn det skal være

    23. Kan du lage en video der du viser hvordan du lager og redigerer video. Kan du lage en video som viser hvordan du startet som blogger plis😀😀😀😀😀😀

    24. Hei! Veldig bra innlegg. Jeg synes det var veldig bra at du tok opp det spørsmålet med pelsdyrfarmer, da dette er et tema som er veldig aktuelt nå. Veldig bra at du ikke kjøper eller får andre til å kjøpe ekte pels via bloggen.
      Jeg vil bare opplyse deg om en ting… Dun er like ille som pels! Det er akkurat samme greia,de lider like mye. Altså, hvis du er imot pelsdyr farmer, så er det dobbelmoralsk hvis du velger å kjøpe dun.
      Nå er det jo sikkert ikke at du visste om dette fra før. Og jeg sier ikke at du skal kaste dun jakken din eller dun dyna di. Jeg sier bare at du burde tenke over det til neste gang du skal kjøpe deg en dyne eller jakke( hvis du ikke fra før allerede unngår å kjøpe dun da).
      Ville bare si fra:)
      Elsker bloggen din!

    25. Hei. Kan du lage et innlegg om beste første dater, og hvordan vite at en gutt ikke er for deg og hvordan du vet han er perfekt for deg?

    26. Kunne du tenkt deg å være med på bloggerne om du fikk tilbudet?
      Har du noen navn gutt/jente som du har tenkt på angående barn i fremtiden?
      Digger deg😄

    27. Har du tenkt på navn til barn enda? Hadde vært sååå kult om du sa dine favorittbarnet til barn!
      Hilsen meg♥️

    28. Jeg syntes det er dårlig at du snakker om adopsjon som at det er en dårlig ting. Jeg kjenner flere som er det og det er helt normalt. DNA har ingen ting å si, familie er familie. Alle tror det koster penger å adoptere, men det gjør det absolutt ikke!! Ellers veldig bra innlegg

    29. Hvis det var 25 timer i en dag hva ville du gjort i den siste timen da?
      PS: håper jeg kan møte deg en gang!
      Glad i deg!❤️

    30. Kan du ha en jeg lager slim video? Eller flere eBay hauler
      Elsker deg og bloggen din😘😘❤️

    31. Hei Stina ❤️
      Jeg har ett par spørsmål til deg, men jeg vet
      ikke hvor mange det blir men her har du dem
      1.hvor mange søsken har du egentlig?
      2.hva er etternavnet ditt?
      3.hvor mange kjærester har du hatt?
      4.kan du lage en YouTube video med andre
      Vanskelighetsgrader enn bare den for
      Nybegynnere?
      Det ble ikke så mange som jeg trodde men håper
      at det hjelper deg så ville jeg bare si at jeg synes
      du er en helt fantastisk person og jeg skulle
      ønske at jeg var deg.
      ❤️-Hilsen Sara

    32. Vis du får et barn som er jente hva ville du kalt hun da. Vis du hadde fått en gutt hva ville du kalt han da?

    33. Hei Stina!💗 Jeg bare lurer på om du ka lage en video om peacingen din liksom hvor vondt d gjorde og virdan man renser den og litt sån?❤️ Elsker bloggen din!💓

    34. Hei Stina! Har noen spørsmål; hvis du får gutt hva skal han hete? Hvis jente hva skal hun hete? Hvis du kunne velge et aner land du kunne vokst opp i hvilket? Elsker deg!❤️Håper noen av spørsmålene mine blir med!😁🤞

    35. Hvor mye penger bruker dere i løpet at ett år?(på mat,klær,sminke,interiør,til hunden din,på hverandre osv)💸💸💸💸

    36. Hei!
      Hvilken bh-størrelse har du?
      Hvordan deler dere økonomien? Hvem betaler husleie/strøm/mat osv?
      Krangler dere mye? Hva krangler dere stort sett om når dere krangler?
      PS: jeg digger bloggen din!! Og gjerne ha flere innkjøpsvideoeer, sminkevideo, garderobevideoer når du gjør endringer osv!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg