Slik feiret jeg 25 årsdagen min!

I går hadde jeg en helt fantastisk bursdagsfeiring sammen med både familie og venner. Jeg storkoste meg så mye, og det er så gøy å være omgitt av så mange fantastiske mennesker!

Jeg ble jo ferdig med å pynte bokstavelig talt i det de første gjestene kom, så jeg var bittelitt stressa i starten av festen. Men etter et par drinker var danseskoene rett på. Hehe! 

Jeg fikk så utrolig mye fint, og det er ingen tvil om at vennene mine kjenner meg. Blomster, kahler vase, skjønnhetsprodukter, alkohol, pynt, rødvinsglass og tacosett. Altså, kunne det vært mer meg?? 

Jeg ble helt rørt når jeg åpnet kortene som folk hadde skrevet. Det var så mange gode og herlige ord, og jeg visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg!

Hver gang vi har fest her hjemme lar vi Chloe være inne på studioet til Per Fredrik. For der er det helt lydisolert, så hun får det helt rolig rundt seg. Men midt i festen ville hun ut og hilse på alle, så da lot vi henne hilse kjapt på alle sammen. Hun er så skjønn!

Alt i alt ble det en utrolig koselig feiring og det var så koselig at så mange venner kunne komme. Vi var jo godt over 20 stykker her hjemme, så det ble mildt sagt folksomt. Hehe! Men det var jo så gøy!

Vi danset og festet til langt på natt, og det kjenner jeg virkelig i dag. For nå er formen ganske seig. Men, det er vel sånn det skal være dagen derpå, eller hva? Heldigvis tok jeg den ikke heeelt ut i går, så jeg er ikke i krisedårlig form i dag. Thank god! 

15 kommentarer

Siste innlegg