Datoen for bryllupet

Skal jeg fortelle dere en morsom ting? Jeg har aldri sett på bryllupsprogrammer, i bryllupsmagasiner eller søkt “wedding ideas” på Pinterest. Før jeg møtte Per Fredrik var jeg egentlig ikke så gira på å gifte meg, for jeg hadde jo ikke møtt den rette enda.

Da jeg møtte Per Fredrik endret det seg; jeg visste at vi en dag kom til å gifte oss. Men jeg ville vente med å se på bryllupsting til etter at vi hadde blitt forlovet. For da kunne jeg virkelig begynne å planlegge. 

Nå er vi endelig forlovet, så fremover kommer jeg til å starte planleggingen. Jeg har jo virkelig ingen anelse hvordan man planlegger et bryllup, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte. Så jeg trenger god tid.

Så vi kommer ikke til å gifte oss til sommeren. Det er altfor kort tid til. I tillegg til at broren til Per Fredrik skal gifte seg med sin forloved denne sommeren, og vi vil virkelig at de skal få all glansen denne sommeren. Det fortjener de, så gode som de er 💗

Neste sommer derimot. Da blir det nok bryllup! Vi har ikke satt en dato eller noe som helst enda, men vi vet bare at det er da vi vil gifte oss. En ting er veldig sikkert; jeg gleder meg så mye til å gifte meg med Per Fredrik. Det blir helt fantastisk ❤️ Uæh, det føles helt surrealistisk at vi endelig faktisk skal planlegge bryllupet vårt! 

29 kommentarer

Siste innlegg