Tilbake fra pause

Da er jeg endelig tilbake etter en liten pause fra bloggen. Nå har jeg jo hatt to dager fri fra bloggen, og jeg har fått unnagjort så ekstremt mye ting som jeg trengte å gjøre. En av tingene jeg har gjort er å “pusse opp” YouTube kanalen min.

Nå har jeg fikset ny header, lagt alt inn i riktige kategorier, og fikset mye andre småting. Sånn at hele youtube-kanalen min er mye mer sammensatt, og det er mye lettere for dere å finne frem der inne. Før var det jo heeeelt kaos! Hehe! 

Nå gleder jeg meg til å komme igang med bloggen igjen. Det er fortsatt en god del ting jeg må gjøre for å komme a jour med alle tingene som jeg skulle ha gjort. Men nå klarer jeg rett og slett ikke holde fingrene unna fatet lengre, eller tastaturet blir vel mer rett å si, hehe! 

Denne uken blir ekstremt hektisk med både det hemmelige prosjektet jeg holder på med, filming i Oslo på betalt oppdrag, filme og redigere videoer til YouTube og behandlinger i Oslo, så jeg er litt usikker på hvor mye jeg rekker å blogge. Kommer ikke til å gå tilbake til 3 innlegg hver eneste dag helt enda. Det må jeg gå inn i litt gradvis igjen, så det ikke blir for mye for meg. Men jeg skal i alle fall oppdatere dere så mye jeg klarer! 💗

28 kommentarer
    1. Tror de dagene har gjort deg godt. Er menneskelig å trenge et avbrekk fra hverdagen 🙂
      Spent på å se hva slags samarbeid og slikt du skal framover 🙂

    2. så flott at du er tilbake! <3
      vet ikke om det er sånn skikkelig klisjé å si det, men husk å ta pauser når du trenger det. husk at vi som følger deg støtter deg, og vi følger deg ikke på grunn av at du skriver 3 innlegg hver dag; selvfølgelig er det et pluss, men først og fremst følger vi deg på grunn av innholdet.
      jeg er en "usynlig" følger som vanligvis ikke kommenterer så ofte, men tenkte bare å si ifra <3
      digger deg Stina 🌸

    3. Christina: Utrolig koselig å høre! Fint å bli minnet på det at dere følger meg for meg, og ikke bare oppdateringene, for det er fort å glemme iblant 🙂

    4. Kan du vær så snill å slutte å klage på at du er syk eller har vondt et sted hver nesten dag på Snapchat?

    5. Endelig tilbake sorry at jeg ikke har skjekka bloggen din i det siste men trenger hjelp. Hvis jeg elsker noen og han var utro før hva skal jeg gjøre jeg føler meg som et fuckings dritt ikke så rart når klassen plager meg jeg er utstøingen men ikke bare derfor også fordi jeg elsker han HJELP!?!?!?!?!?!?!?

    6. Du burde sjekke ut «anastasiavanlent» på Instagram! På enkelte bilder/videoer syntes jeg hun ligner så sykt på deg, i blond versjon! Stå på videre, digger deg!:)

    7. Jeg synes det er koselig at du er tilbake, men så lite dager du hadde fri? Ikke slit deg ut Stina, ta den tiden du trenger. Diger deg stå på!❤️

    8. Hei Stina! Dette er litt random, men kan du lage en girltalk video der du snakker om kjærlighetssorg og hvordan komme over en gutt? Har nettopp gjort det slutt med kjæresten min, og jeg er veldig nedfor og trist. Trenger noen tips så jeg kommer over han fortere og får det bedre.

    9. du trenger kanskje ikke å blogge tre ganger hver dag da, personlig synes jeg at feks to ganger per dag er mer enn nok!

    10. Bra du er tilbake:) Syns ikke du skal være så opptatt av
      å blogge 3 ganger om dagen, foretrekker heller ett innlegg
      med godt innhold framfor 3 innlegg kun fordi du må
      blogge 3 ganger:)

    11. Elsker deg, godt at du er tilbake. Du er alltid så glad,og deg smitter seriøst over på meg. Tusen takk for at du ikke er som de andre. Elsker stemmen din😍 Hils Chloe.

    12. Saaaaavnet deg og innleggene dine. Jeg er ALLTID innom å sjekker. Blir super glad hver gang det kommer et nytt innlegg. Skjønner veldig godt at dette er slitsomt, men dette er hvis du vil altså. Kan du begynne å blogge igjen please? 3 ganger om dagen er jo helt sykt mye! jeg orker så vidt 1 gang i mnd. Veldig stolt av deg. Kjempe glad i deg❤️❤️ Ta godt vare på deg selv for det fortjener du. Velkommen tilbake forresten.

    13. Hei. Jeg er her for å be om unnyldinger. Jeg beklager så mye Stina, du fortjente det ikke. Det var ikke meningen at det skulle være sånn. Jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, selvom jeg kun har gjort det 1gang. Jeg har slengt en drit kommentar før på bloggen din. Du fortjente det ikke, kan du tilgi meg😪?

    14. Hei! Gleder meg til å fortsette å lese bloggen din! Men kommer du til å legge ut mer på YouTube? ❤️❤️❤️ Hilsen Stooooor fan!!❤️😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg