Foreldrene mine, Rik, Chloe ++ Ukens spørsmål #194

inneholder reklame

Hadde du blitt sammen med Per Fredrik om han ikke hadde hadde vært så rik som han er?
– Haha, at man kan spørre om noe sånt er helt merkelig. Selvfølgelig hadde jeg det! Hvor mye han tjener har ingenting å si for hvem han er. Den aller første gangen jeg møtte han ante jeg ikke engang hvem han var. Jeg trodde han var en skater eller noe. Men allerede da tenkte jeg; “herregud denne mannen vil jeg gifte meg med”. Hehe! Så nei, penger har aldri hatt noe å si.

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Hvorfor legger du aldri ut bilde med foreldrene dine? Vil de ikke være med på bloggen?
– Denne bloggen blir lest av 50’000 forskjellige mennesker hver eneste uke, og en god del av de menneskene er ikke alltid like glad i det de ser. Mange syns meningene mine er helt på jordet, og det skal de få lov til å tenke og kommentere om. Jeg takler det, og jeg har valgt å være i denne bransjen.

Men om jeg viste frem foreldrene mine her på bloggen hadde nok en del av de som er haters begynt å sende stygge meldinger til de, og det er det siste jeg ønsker. Derfor har jeg valgt å ikke vise frem foreldrene mine her på bloggen. De er forresten veldig stolte av hva jeg har fått til som blogger, og de følger med på bloggen.

Hvor lenge har du vært blogger og når startet du med det?
– Jeg har blogget siden april 2010. Herregud det er lenge! Jeg begynte å gjøre det på heltid da jeg ble ferdig med VGS i 2013. Sykt å tenke på at det er 5 år siden jeg begynte med dette på heltid allerede! Tiden har virkelig flydd avgårde.

 

Hvilken selvbruning bruker du?
– Jeg bruker en mousse fra Cocoa Brown. Det har jeg gjort i månedsvis nå, etter at jeg så anbefaling av den fra Therese Lindgren. Syns den er helt amazing, og den sitter i cirka en uke av gangen. Man trenger kun å ha den på i 1-3 timer før man vasker den av, og en flaske som kun koster 109,- kr varer som regel i et par måneder. Helt amazing! Du finner den forresten HER.

 

Hvilken dato ble Chloe født på?
– Hun ble født 16 juli 2016. Så nå til sommeren blir hun 2 år gammel. Rart å tenke på at vi har hatt henne i 1,5 år allerede.

 

Hva heter sangen som du har fått dilla på som du viste på snap?
– Det er Justin Timberlake – Filthy. Syns den er så bra!

 

Hva er din naturlige hårfarge? Hvis du farger det, hvorfor?
– Jeg har bittelitt lysere enn den fargen jeg har nå. Man kan se etterveksten på håret mitt når jeg står i veldig skarpt sollys, men til vanlig kan man nesten ikke se forskjellen. Så jeg er ganske mørk naturlig. Hehe! Eneste grunnen til at jeg farger det litt mørkere er fordi jeg liker at det er skikkelig hardt og mørkt. Det rammer inn ansiktet mitt på en veldig god måte!

Hvordan var det å gå en hund som Chloe? Hvordan var det i starten å ha henne?
– I starten var det utfordrende, fordi hun var valp. Alle valper trenger mye omsorg og opplæring i starten, så de første to månedene var litt stress. Men hun er en smart hund som lærer fort, så det gikk mye bedre etterhvert. Nå er hun en drøm å ha. Hun er ekstremt kosete, og ligger i skrivende stund på fanget mitt mens jeg skriver på mac’en. Hun er alltid glad, men unntak av når hun ser en katt eller kråke rett utenfor vinduet. Så det at hun alltid er så glad er veldig koselig, har man en tung dag gjør hun det så mye bedre.

Papillon som rase er ekstremt intelligente, faktisk den smarteste av små hunderaser, og de er veldig sporty. Noe som er perfekt for meg, da jeg kan ta henne med på en joggetur på 8 km uten at det er en belastning for henne. Papillon er absolutt en nydelig rase å ha, og de er jo veldig fine å se på også. Men man må være obs på at de krever litt mer enn andre små raser.

Hvilket program bruker du for å redigere YouTube videoene dine?
– Adobe premiere. Syns det fungerer veldig bra!

 

 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

77 kommentarer
    1. Hei Stina. Jeg har spurt før, please svar! Om du ikke lager et innlegg om det, værsåsnill å link meg opp til hvor jeg kan gjøre snappen min slik som din (åpnes og lukkes, men åpen for nære folk) jeg finner ingenting om dette på nettet, og aner ikke hva jeg skal søke på 😓 hilsen Marianne

    2. Kunne du tenke deg å skrive mer om botox i forhold til hodepine og nakkesmerter? Har en del hodepine selv, og nakkesmerter pga yrket mitt som frisør. Hva gjør botoxen og hvor ofte må man ta det f.eks? 🙂

    3. Hvilken treningsklokke har du? vurderer å kjøpe en, men vet ikke hvilken jeg skal ta. Liker du den treningsklokken du har

    4. Hei! Stina. Jeg følger med på din yt kanal. Har et spørsmål til neste ukens spørsmål: Kan du lage en yt video hver Onsdag slik som du gjorde før?

    5. Ett problem du har?! Det er sånn du er født! Å kalle det ett problem er bare en annen måte og overskygge at du har en lav selvfølelse. Det er DER problemet ligger! Hadde alle bloggere tatt noen timer hos psykolog og faktisk tatt tak i de VIRKELIGE probleme sine så hadde vi sluppet unna alt dette kroppspresset som dere bidrar til!

    6. Hei Stina jeg lurer på om hvordan du kan vite om en gutt liker deg siden jeg liker en gutt men vet ikke om han liker meg tilbake men han oppfører seg så rar når jeg er med bestevennen min som er en gutt #Hjelp😭💛

    7. Hei!
      Jeg er bare nysgjerrig. Gjelder ikke bare deg, men også selvsagt alle bloggere. Hvorfor tar dere/du ikke utdanning vedsiden av bloggen? Ville ikke det vært lurt i forhold til en usikker fremtid innen blogg og ikke minst en mer innholdsrik dag og mer å skrive om?

    8. Til Linn. Du sier at problemet er at hun har lav selvfølelse, men dette kroppspresset handler jo også bare om folk som har lav selvfølelse. Skal alle disse også gå til psykolog, da? La folk gjøre som de vil, og la folk like seg selv naturlig og ikke-naturlig❤️

    9. Kan du lage et innlegg om sminken du bruker mest for tiden? Hvilken foundation bruker du nå?
      Får du bart? hvordan fjerner du den evt?

    10. Hei Stina!
      På det ene bilde ser det ut som du har skikkelig orden på sakene i kjøkkenskuffene! Kunne du laget et blogginlegg eller video med bilder av hva du har i kjøkkenskuffer/skap? Hadde vært knall med litt inspo!

    11. Forslag til neste ukes «Ukens spørsmål»!
      Hvordan lager man en blogg, er det gratis, og hva fikk deg til å begynne å blogge?
      -Hilsen din STØRSTE fan!!!❤️❤️🤗🤗

    12. Hei jeg er en jente på 13 år sol har VELDIG lyst til å få en suksessfull YouTube kanal og en sukseessfull blogg! Så hvilket kamera bruker du når du filmer YouTube videoer og hvilket kamera bruker du når du skal ta bilde til bloggen?? Og har du noen tips til hvordan innlegget/videoen kan bli best mulig?? Foresten har allerede prøvd å lage en YouTube kanal som heter Emma Karolina Ulvatn. Skal lage en blogg nå snart siden vi reiser veldig mye og det har jeg lyst til å dele med andre. Elsker deg! Foresten dette er for Ukens Spørsmål!❤️❤️

    13. Jeg synes det er kjempebra at du lar foreldrene dine velge selv om de vil være på bloggen eller ikke, og at du respekterer valget deres og skjermer de! Jeg lurte på om du har reflektert over eksponering av eventuelle fremtidige barn? De vil jo også kunne uttale seg etter hvert om de ønsker å delta på bloggen eller ei, men om det valget er gjennomtenkt er ikke så lett å si. Det er jo ikke så enkelt for et barn å forstå omfanget av å dele hverdagen sin med 50 000 mennesker hver dag.

    14. Spm til neste uke:
      Kan Per Fredrik skrive et gjesteinnlegg eller svare på en spørsmålsrunde på bloggen en gang?
      Veldig fin blogg!!<3

    15. Kunne du vært venn med hvem som helst bare de var snille og omsorgsfulle? Morsomme også da😂
      PS bare lurte❤️

    16. Hei Stina!! Jeg er 12 år og fikk mensen får første gang i forrige uke. Mamma blødde lite men på meg fosser det ut! Jeg må skifte bind sånn 1 gang i timen å har jeg ikke byttet på maks 3 timer er binnet gjenom blødd og det har kommet i buksa osv. Bruker den rosa typen fra libress får hvis jeg bruker større gnager det noe helvete!! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, må dusje sånn 2 ganger om dagen siden blodet er klint lzm oppi fitta mi. Håper du har noen tips får det trenger jeg veldig raskt!!!! Love u

    17. Dette er litt rart spørsmål! Jeg har så lenge hatt lust å lage smoothiene dine, men jeg vet ikke hva du bruker som væske. Hva bruker du??

    18. Hei😃jeg lurte på om du kunne vise hvordan du gjør øye make-upen din🤔For du gjør det så pent😍

    19. Har du noen gang hatt skikkelig dårlig motivasjon til å blogge og hvordan har du fått opp motivasjonen igjen?

    20. Hei! Jeg lurer på om du kan lage en ny sminkevideo . PS jeg liker bloggen å YouTubekanen din veldi godt

    21. Hei! Jeg lurer veldig på hvor kaffemaskinen din er fra! Jeg vet du har snakket mye bra om den før og linket til den, men det er gamle innlegg så jeg finner ikke linken. Trenger en ny kaffemaskin som er akkurat slik som du har beskrevet den før:)

    22. Viss du får barn, har du noen navn du har tenkt på som du ønsker å kalle dem/det?
      Hvilken iPhone har du?
      Digger deg Stina😘

    23. Spørsmål:
      Jeg så deg en gang på brygga i Tønsberg, men jeg turte ikke gå bort fordi du satt å spiste.. er du like åpen til bilder mens du spiser?

    24. Hei Stina jeg lurer på om dere skal dra til son spa en gang til jeg og mange andre fans bor 10-30 min unna jeg trenger Linn å dra 15 min😭😭💖💖

    25. Hei Stina,jeg lurte på om du har sett på pretty little liars. hvis du har det hva synes du om det?

    26. Hei! Hvordan bestemte dere, dere for at dere ville ha hunde rasen til chloe? Der ble det mye dere haha

    27. Hvorfor bruker du p-piller og ikke noe annet prevensjonsmidler? Har du tenkt til og ta et annet et? Og har du lyst på p-stav?

    28. Hei Stina.
      Lurer bare på om du kunne legge ut video om hvordan du sminker deg for jeg lurer veldig på det for jeg er ikke så veldig flink på sminke😔💅🏼
      Hade og ha en god dag videre💜

    29. Du er jo en rosablogger vill det si at pga ditt liv og din livsstil at du ser ned på mennesker som driver med rare ting? Råne-jenter og gutter? Folk som handler på Fretex?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg