Slik skal jeg feire bursdagen min!

Nå er det under en måned til jeg blir 25 år, og det føles helt ærlig veldig nervepirrende. Jeg syns det er skummelt at jeg plutselig har blitt så voksen at jeg er halvveis til 50, og nå er jeg nærmere 30 enn 20..

Samtidig føler jeg nesten at jeg er eldre enn det alderen min tilsier. Jeg har jo et veldig voksent liv med tanke på at jeg har samboer, hus, eget firma, bil og hund. Det er jo ikke så veldig vanlig å ha det når man bare er 25 år. 

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

Men selv om jeg blir 25 år betyr ikke det at jeg skal bli noen kjerring som klipper håret kort, slutter å bruke rosa og bare bryr seg om å få barn. Nope. That aint me. Jeg skal fortsette å være meg til det fulle! På bursdagen min skal temaet være skikkelig den stilen som jeg føler beskriver meg selv.

Mye rosa, en del hvitt og hint av gull eller sølv. Jeg har allerede funnet drøssevis med inspirasjon på Pinterest, og jeg kan jo dele litt av det med dere. Jeg elsker jo å gjøre mye ut av pynten på fester, og bursdagen min blir intet unntak! 

Jeg skal feire bursdagen min om akkurat en måned her hjemme, så jeg har fortsatt en god del tid å planlegge på. Men jeg elsker jo å dille med slike ting, og det er jo faktisk MYE som må fikses, så da er det viktig å være ute i god tid. Hehe! 💗🌟

14 kommentarer
    1. Também amo comemorar aniversários, minha família tem um costume de na semana do aniversário fazerem comidas preferidas durante a semana! Uma delícia! Hehe
      Mostra sim sobre suas inspirações!
      PS. Estou tendo dificuldade para postar, nenhum dos meus comentários estão subindo! 😔 é pq estou mandando em português?
      Bjo

    2. Kommer til å bli en vellykket feiring å ser du har mange fine insperasjoner allerede som du har delt så vill bli veldig spennende å se resultate når dagen er der 🙂

    3. Men Stina, det er jo ikke hva du HAR som tilsier hvor gammel du er. Vet du hvor mange 25åringer som både har samboer, hund (??) Og hus? Kanskje ikke eget firma men finnes vel de og. Veldig mange 25åringer er også gift og har flere barn, så du bør ikke være redd for at du skiller deg ut sånn, og det korte håret kjerringhåret har heller ikke noe med dette å bikke hverken 25 eller 30 å gjøre. Det er vel mer personlighet og oppførsel som tilsier hvor gammel du er og for mange er du nok nærmere en 20 år gammel rosablogger enn en 25år “gammel” konehår-og-babyblogger. Lykke til med planleggingen! 🙂

    4. Strever med pinterest selv, finner aldri det jeg leter etter. Kanskje du kan legge ut flere inspirasjons bilder derifra? Ut i fra forskjellige temaer, f.eks tropisk fest, prinsesse fest? Bare et forslag

    5. Hei Stina!
      Er en stor fan av deg❤️
      Jeg lurte bare på om du hadde noen forslag på hvilket tema jeg kunne ha i bursdagen min?
      Håper veldig gjerne på svar

    6. Hvis noen på noe tidspunkt hadde kalt meg kjerring fordi jeg fikk barn da jeg var 22, fikk kort hår rett etterpå etter å ha vært hårmodell, eller det faktum at jeg brekker meg av rosa, hadde jeg blitt fly forbanna! Forsiktig med hvordan du formulerer deg!
      Ellers, for å ikke virke sur, noe jeg heller ikke er, må jeg få legge til at du er ei veldig pen jente, det er imponerende at du har kommet så langt i livet ditt i en alder av 24/25, det er bra du vil fortsette å være deg selv, og at jeg håper du får en strålende bursdag!

    7. Hadde faktisk rosa/flamingo bursdag selv! Slo veldig godt an, sant å si at vi er 12/13 år gamle jenter, men det blir sikkert bra hos dine venninner også! Ville bare tipse deg om vannmelon punch! Fant oppskriften på Pinterest💖

    8. Altså, jeg hadde samboer, hund og bil fra jeg var 18. Samboer fikk jeg når jeg var 16, og hunden hadde jeg i alle hennes 12 år.

    9. Jeg var 24 år når jeg kjøpte eget hus, har også hatt egen bil siden jeg var 18 år og samboer har jeg også 😉

    10. Jeg er helt lik. Er 23 nå og har kjæreste jeg har vært sammen med i1 år. Jeg vil mye heller tilbringe mye tid sammen med han enn å blande inn et barn ennå. Jeg vil ha mulighet til å reise. Å gjøre som jeg vil uten å måtte ta hensyn til et barn. Vet mange på vår alder føler seg veldig klar for barn og det er fint. Men godt vi er forskjellige tenker jeg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg