Nye treningsklær

reklame

I romjulen gikk jeg litt bananas på nettet og bestilte hjem en hel haug med ting. En av bestillingene var fra Cubus, og det var nye treningsklær. En god venninne hadde anbefalt meg å teste ut den ene tightsen dems, fordi den var så utrolig behagelig. Så da måtte jeg jo klikke hjem den. Men typisk meg holdt det ikke bare med en ting. Haha! Det ble litt mer også..

Nå er det 3 for 2 på alle treningsklær hos Cubus

TightsHER  //  TreningsbhHER

Matchende treningssett i marmor er aldri feil, så det bare måtte jeg ha! Altså, har du sett noe så fint? Elsker hvor behagelig både bh’en og tightsen var. Ofte føler jeg at jeg nesten blir kvalt som en tvangstrøye av treningstopper, men ikke denne. Denne var amazing!

TightsHER

Denne tightsen er samme modell som den hvite, bare at denne er i sort. SÅ fin! Gleder meg til å bruke den på trening!

TightsHER  /  BhHER

Her er tightsen som venninnen min snakket om, og herregud hun hadde virkelig rett. Den er helt sinnsykt behagelig! Har aldri prøvd en så behagelig tights noensinne. Og jeg har hatt MANGE tightser!

Bh’en er absolutt å anbefale om du har litt vanskelig størrelse, og ikke passer vanlig xs / s / m osv. Denne går etter tall og bokstaver, slik vanlige bh’er gjør, så det er veldig nice! Den har også tykt stoff foran på puppene, så du slipper klein stiv nippel på gymmet. Haha! 

 

Nå gleder jeg meg til å bli helt frisk fra influensa så jeg kan komme igang med treningen. Jeg trodde at jeg hadde blitt frisk rett før nyttårsaften. Men jeg slipper så mye med å puste, hosting og generelt dårlig i formen, så der tok jeg feil. Men men, snart blir jeg frisk igjen heldigvis og da blir det rett på gymmet med nye klær!

14 kommentarer

Siste innlegg