Gjett hvem som har bursdag!

Gjett hvem som har bursdag i dag!? Per Fredrik! Kjæresten min blir 31 år i dag. Det føles så rart at han plutselig er så voksen. Jeg blir jo snart 25 år selv, så jeg er jo ikke akkurat veldig ung selv heller. Men jeg føler liksom at vi bare er sånn 22 og 24 kanskje? Haha! Det er veldig rart!

Siden Per Fredrik har bursdag i dag, overrasket jeg han med frokost på senga. Det ble brødskiver med røkelaks, majones og eggerøre og gløgg ved siden av. Også en juleepisode av Family Guy. Så koselig!

SNAPCHAT STINABLOGG 👻

_____

 

Som en slags feiring skal vi ta turen ut i skogen og gå på skitur. I bursdagsgave har Per Fredrik fått helt nye ski og staver fra meg, så vi må jo teste de ut på bursdagen hans!

Jeg har kjøpt inn masse digg til skituren som vi kan kose oss med. Her snakker vi pølser med lomper og brød, selvfølgelig ketchup og sennep. Fant de søteste små flaskene som er perfekte til å ta med på tur! Også har jeg lagd pinnebrød for første gang noensinne. Det er jo så sinnsykt godt!

Men jeg har alltid glemt å lage det på tur. Vel, i dag husket jeg det, og herregud så enkelt det var å lage! Skal gi dere oppskriften om de ble gode, for det aner jeg ikke enda. Haha! Har også tatt med hjemmelagde pepperkaker, kakao på termos, kvikklunsj og engangsgrill så vi kan grille pølsene og pinnebrødene.

Jeg har ikke gått på ski siden i fjor, så jeg gleder meg som et lite barn! Jeg elsker jo å gå på skiturer, så det er så gøy at det endelig har kommet nok snø. I fjor fikk jeg bare gått på en liten tur sammen med Chloe. Så i år håper jeg det blir mange flere turer!

17 kommentarer

Siste innlegg