Shoppet så mye at vi måtte låne handlevogn på polet!

I dag har jeg vært på shopping med Rebecca og Carina, vi har virkelig storhandlet i dag! Tuller ikke når jeg sier at vi måtte låne handlevogn på vinmonopolet for å bære alt..! Altså. Vi shoppet mye! Eller, jeg shoppet ekstremt mye. Rebecca shoppet mer normalt vil jeg si. Hehe!

Jeg kjøpte for det meste julegaver, men jeg handlet også litt ting til meg selv som jeg kan vise dere i morgen. Kjøpte blant annet noen utrolig deilige koseklær, som jeg bruker nå og herregud. Det føles ut som at jeg sitter inni en velour drøm. Det er sykt digg. 

Midt i alt shoppingkaoset fikk vi tatt en skikkelig koselig lunsj sammen, nede på brygga i Tønsberg. Syns alltid at det er så koselig der nede! Jeg har jo vært i Tønsberg en del ganger siden jeg flyttet til Sandefjord, og det er virkelig et sted jeg syns er fint!

Det ligger jo i perfekt kjøreavstand fra Sandefjord også. Tar jo bare 20 minutter å kjøre dit med bil, så det passer jo perfekt!

 

Haha, det bildet her er så typisk Rebecca. Hun er alltid så morsom! Carina er forresten en ny venninne, som jeg ble bedre kjent med i dag igjennom Rebecca. Sykt koselig jente!

Nå får jeg runde av her, for nå skal Per Fredrik og jeg lage taco. Vi fikk så utrolig lyst på taco i dag, og selv om det ikke er taco-fredag er det innafor. Hehe! Tror faktisk jeg kunne spist taco hver eneste dag i en eller annen variant. Det er jo så godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg