Kaotisk julegave-handel!

inneholder reklame

Tidlig i dag morres dro Rebecca og jeg rett til Tønsberg for å shoppe, og jeg har virkelig kommet godt igang med julehandelen etter dagens shoppingrunde.

Per Fredrik har bursdag 21 desember, så jeg måtte finne både bursdagsgave og julegave til han. Det har ikke vært bare-bare for å si det sånn. Men endelig er jeg nesten i boks, og det er helt fantastisk!

Resten av julegavene er jeg halvveis igang med, så de stresser jeg ikke så mye over akkurat. Nå begynner jeg bare å glede meg til julehandelen, og pakke inn gavene. I år skal jeg virkelig kose meg med å pakke inn gaver. Det er jo noe jeg aldri har gjort før, men jeg har skikkelig mange idéer på hvordan jeg skal gjøre det. Så det blir gøy! Tenker å lage et eget blogginnlegg med litt tips til hvordan man kan gjøre litt ekstra ut av gave innpakkingen også!

Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært ganske stressa over julegavene i år. Jeg syns det er  så vanskelig å finne ut hva jeg sakl gi til hver og en, så det har vært helt kaotisk i hodet mitt!

Skal fortelle dere mer om dagen min etterpå, men først vil jeg vise dere dagens antrekk. Denne jakken er virkelig min go-to jakke i år. Den varmer skikkelig, samtidig som den er skikkelig fin å se på! Perfekt kombinasjon! Vanligvis er jeg litt skeptisk til full fuskepelsjakke, men når den er sort blir det helt perfekt! Om du forresten trenger tips til julegaver, har jeg laget en STOR julegave-guide HER.

Jakke – Bik Bok, HER

Bukse – Vero Moda, HER

SkoNLY

Veske – Gucci, HER

Genser – NLY, HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg