Så mye julepynt shoppet vi!

I dag har Per Fredrik og jeg vært på tidenes julehandeltur! Vi har shoppet så ekstremt mye julepynt, at bilen var bokstavelig stappfull da vi var på vei hjem. Per Fredrik måtte til og med ha flere kasser med pynt på fanget. Haha! 

Vi har vært innom alle mulige butikker og vi har handlet inn juletre, pynt til juletre og mye pynt til både ute og inne! I år ville jeg virkelig gå all-in med julepynten og kjøre skikkelig julestemning i hjemmet! På søndag satt jeg meg ned og gikk igjennom hele Pinterest etter inspirasjon for hvilket tema jeg skulle gå for.

Jeg falt til slutt på skogtema, der vi har mye granbar, “snø” i form av hvite julekuler og andre diverse ting, og masse rådyr. Vi har rådyr som går utenfor hos oss hele tiden, så jeg ble inspirert av de! 

Jeg planla nøye akkurat hva jeg skulle ha i hvert hjørne og rom av huset, og skrev ned en lang handleliste. Den var uten tvil genial og et must-have da vi handlet i dag. Tidligere har jeg bare handlet litt tilfeldig og tatt det litt som det kommer. Men det er jo helt umulig å planlegge når man faktisk står i butikken.

Derfor var det genialt med helt ferdig handleliste! Da gikk det både kjapt og effektivt, og vi fikk alt vi trengte. Tror jeg da! Kan godt hende vi ser at vi trenger enda mer når alt er satt opp og pyntet. Men det får vi heller fylle på da. 

Chloe har til og med pyntet seg med julekjole. Hvor søt er ikke hun? Tror hun elsker å pynte like mye som meg, for hun følger med meg hvor enn jeg går!

Nå har jeg nettopp satt opp selve treet og gjort det klart sånn at Per Fredrik og jeg kan pynte det etterpå. Har også pyntet en god del rundt i stua allerede, men det er fortsatt mye igjen! Det er så koselig å pynte. Jeg hører på julemusikk på full guffe, og bare storkoser meg! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg