Dette ga oss julestemning!

inneholder reklame

I dag tidlig våknet jeg opp til at det hadde snødd masse ute! Hele gårdsplassen var dekket av snø! I fjor var det nesten ikke snø her vi bor, så jeg blir så glad så fort det kommer litt snø! Etter gårsdagen er julestemningen min helt på topp, og den ble ikke akkurat verre av at det hadde snødd i natt. Hehe!

Jakke – Bik Bok, HER

I går var Per Fredrik og jeg i Oslo, og etter at jeg hadde shoppet på Gucci stakk vi innom julemarkedet som ligger i midten av Karl Johan. Det er virkelig et helt nydelig julemarked som man absolutt bør besøke om man er i Oslo.

Der har de massevis av boder med alt mulig av julepynt, julemat og strikkede klær. Mest av alt er det bare skikkelig koselig å gå rundt og titte på alt, og bare la julefølelsen synke inn. 

Per Fredrik falt helt for denne julelandsbyen som til og med hadde et tog som kjørte rundt, så den kjøpte han med hjem så han kan ha på studioet sitt mens han jobber. Om ikke den gir julestemning, så vet ikke jeg! 

Etterhvert ble det skikkelig kaldt, så vi gikk litt inn på Paléet for å varme oss. Da måtte jo jeg selvfølgelig inn på Cornelias hus en liten tur.

De har alltid så utrolig mye fint der, og nå som det er julesesong var det helt ekstremt hvor mye nydelig pynt de hadde fått inn! Jeg har jo lyst til å pynte med skikkelig skogtema i år, og jeg fikk så mye inspirasjon! 

Det var så koselig å være i Oslo i går for å feire 150 dagers challengen min! Jeg skal vise dere hva jeg kjøpte på Gucci senere i dag! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg