Slik skal jeg pynte til jul!

Etter at jeg så “A bad moms christmas” i går ble jeg så inspirert til å pynte opp huset i skikkelig amerikansk julestil! Jeg har lyst til at det skal være skikkelig overdådig, og at man bare skal si “Wow” når man kommer inn. Samtidig som at det skal være veldig rene linjer, som gjør at det ikke ser for rotete ut. 

Hele morgenen i dag brukte jeg til å samle inspirasjon fra Pinterest, og jeg har skrevet et langt notat på akkurat hvordan jeg vil at pynten skal være.

Dette er jo det andre året vi feirer jul i huset sammen, og i år skal jeg gå all-in på julen. Julepynten er først ut og den har jeg allerede bestemt meg for hvordan skal være!

Jeg vet om en god del steder jeg skal handle, og hvis dere har noen tips til hvor jeg skal handle, DIY prosjekter eller andre ting dere vil se på bloggen, så setter jeg sykt stor pris på om dere har lyst til å sende meg DM på instagram (stinablogg). Elsker når jeg får tips av dere! 

I år skal jeg gå for en skikkelig hvit jul. Jeg skal ha et stort grønt tre som juletre, og det skal dekoreres med masse hvit pynt og noen sølvgjenstander. Jeg har lyst til å ha rådyr stående rundt i stua, for å gjenspeile naturen utenfor. Vi har jo rådyr gående rundt huset vårt nesten hver dag, så det vil jeg virkelig gjenspeile.

Jeg har også lyst til å ha mye lys, hvit pels på pledd, puter og tepper under trær. Det hele skal være veldig hvitt og grønt, med noen innslag av sølv. Det skal bli mye natur både i det grønne og også i små dyr som kommer til stå rundt i huset. 

Dette blir så koselig og jeg klør i fingrene etter å komme igang! Ingen tvil om at dette kommer til å bli en fantastisk jul! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg