Den største give-awayen noensinne!

Dette året har virkelig bydd på mange opp- og nedturer. Dere har fulgt meg igjennom alt sammen, og det har virkelig betydd så utrolig mye for meg! Derfor har jeg bestemt meg for å virkelig gi tilbake til dere!

I hele adventstiden, altså 1-24 desember skal jeg ha en give away HVER ENESTE dag på Snapchat (stinablogg)! Jeg kommer til å gi bort massevis av sminke, blant annet Kylie Jenner lipkit, hudpleie- og hårprodukter, og mye mer! Dette blir den største give-awayen jeg gjør noensinne!

Jeg gleder meg skikkelig til å dele ut masse til dere, og det eneste dere trenger å gjøre for å vinne produktene i pakkekalenderen, er å ta skjermbilde av bildet jeg legger ut med pakken hver dag. Også må dere selvfølgelig følge meg, så dere kan se pakkene og delta!

Dette blir så gøy! Mye av dette kommer til å gå rett ut av min egen lomme, rett og slett fordi jeg har så lyst til å få dette igang og gi masse tilbake til dere! Har allerede bestilt massevis av sminke som jeg skal gi bort, så dette kan dere virkelig glede dere til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg