Blogg-lønninger, Mitt ekte navn, Blogger jeg leser ++ Ukens spørsmål #185

// inneholder reklame

Hva er ditt fulle navn?
– Det er Stina Marie Bakken. Helt siden jeg var liten har jeg aldri brukt mellomnavnet mitt. Det har liksom aldri føltes ut som at det var et navn som passet til meg. Den dagen Per Fredrik og jeg gifter oss kommer jeg nok til å fjerne “Marie” delen, og bytte den med Åsly. Det føles mye mer naturlig for meg!

 

 

Hvor lenge har du og Per Fredrik vært sammen? Og hvor lenge har dere bodd sammen?
– Vi har vært sammen i litt over 2 år. Vi ble sammen 12 september 2015. Vi kjøpte hus sammen i mars 2016, og flyttet inn juni 2016. Så vi har bodd sammen i litt over et år. De siste to årene har vært de mest fantastiske i livet mitt! Kunne aldri drømt om å ha det så bra med et menneske som jeg har det med Per Fredrik.

Har dere det alltid ryddig hjemme hos dere? Det ser alltid så ryddig ut på bilder.
– Som regel er det alltid veldig ryddig her hjemme. Vi har ikke dekorert med så ekstremt mye dill-dall overalt, så da er det litt lettere å holde det ryddig. Men det hender selvfølgelig at jeg ikke rekker å ta ut av oppvaskmaskinen fra morgenen før på kvelden, og da kan det bli litt rotete. Hehe!

Holder du styr på økonomien selv, eller har du regnskapsfører?
– Jeg har regnskapsfører som tar seg av alt med firmaet mitt. Hadde virkelig ikke klart å styre alt på egenhånd! Privatøkonomien, og hvor mye jeg skal bruke / spare på firmaet styrer jeg også selv. Det hender det er litt vanskelig siden lønningene varierer så ekstremt når man er blogger. Tuller ikke når jeg sier at lønninger kan plutselig være på 150’000,- kr en måned, og den neste kan det være 40’000,- kr. Men det går som regel alltid bra, og jeg har blitt vandt med at det er sånn.

Instagram eller snapchat?
– SNAPCHAT! Ah, er så sykt lei instagram. Jeg var en av de aller første brukerne som skaffet det, og jeg startet å bruke det på en privatkonto allerede 3 måneder etter de lanserte det. Men instagram er virkelig ikke det som det en gang var. Det gir meg liksom ikke så mye inspirasjon. Før var jeg mye mer aktiv på instagram, og jeg tok egne bilder som var kun til app’en. Men nå skal alt være så sykt god kvalitet og overtenkt, at jeg aldri legger ut noe annet enn bilder fra bloggen.. Blæh.

På Snapchat derimot; omg der er det mye morro! Jeg følger massevis av mennesker som inspirerer meg på Snapchat, og det er mye lavere terskel for å legge ut noe, så jeg oppdaterer dere med alt mulig forskjellig bilder og videoer fra hverdagen min. Heter forresten stinablogg på begge plattformene ✌🏼

 

Favoritt øyenskygge palett?
– Det er uten tvil nude palettet fra Maybelline. Det har virkelig alle farger jeg bruker til hverdags og til fest. Det gir den perfekte bronzed og nude looken! Fargene sitter også utrolig bra og har mye pigment! Du finner forresten palettet HER

Hva slags rase er Chloe?
– Hun er en Papillon. Det er en aktiv og ekstremt smart rase. Faktisk den smarteste rasen av alle små hunder. Så hun er veldig lett å lære nye triks! Kan til og med sette sammen flere kommandoer til setninger, også skjønner hun det. Ganske sykt egentlig!

Åpner snapchat for spørmål på søndager så dere kan sende inn spørsmål til ukens spørsmål! Følg meg på snapchat; stinablogg for å kunne sende inn spørsmål!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg