Denne sminken er jeg avhengig av!

inneholder reklame

I dag ble det en liten shoppingrunde sammen med Rebecca. Jeg trengte masse nye kurver til å ha sminke i, i skuffene under de nye bordene på kontor / sminkerommet. Så da ble Rebecca med!

Jeg kjøpte rundt 40 (!) kurver i forskjellige størrelser, så nå har jeg mer enn nok. Haha! Jeg har jo veldig mye sminke, og er helt avhengig av at alt er helt organisert for at ikke sminken om morgenen skal ta lengre tid enn den må. Den tar allerede nok tid for å si det sånn! 

KjedeGina Tricot  // GenserHER
JakkeHER

Etter litt shopping på både Bik Bok og H&M for litt sminke til oss begge, og klær til Rebecca tok vi turen innom jordbærpikene for en liten kaffe. Også en liten catch-up siden sist! Vi ser hverandre ganske ofte, men det er alltid så mye å snakke om. Så det er aldri stille når vi er sammen. Hehe!

Veske – Gina Tricot, HER

Mens vi spiste kaffe la jeg merke til at leppestiften min nesten var tom, så da var det rett bort og kjøpe litt påfyll. Jeg elsker Isadora sin leppestift. Den gir en naturlig nude look, som har litt glans men fortsatt er matt. Så den sitter helt perfekt! Bruker den hele tiden så jeg kjøpte like så godt 2 stykker av den. Du finner den forresten på nett HER.

Kjøpte også matchende lipliner. Pleier å bruke det om jeg vil at leppene skal se ekstra fine ut! Liplineren finner du HER

Nå skal jeg sette igang med å rydde inn sminken i kurvene, også inn i skuffer. Har en hel IKEA pose full av sminke, så dette kan ta sin tid. Haha! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg