Vi overvåkte hunden vår

I dag overrasket Per Fredrik meg med en skikkelig koselig lunsj / middag på restaurant i Sandefjord. Vet ikke helt om jeg kan kalle det lunsj, siden det var to-retters med rødvin. Meeen, hehe! Sykt godt og koselig var det i alle fall!

Vi har jo en veldig hektisk hverdag, og selv om vi er mye sammen hjemme prøver vi å være flinke til å dra ut sammen og gå på dates. Jeg tror det er veldig viktig for alle forhold at man husker å være kjærester, og ikke bare samboere. 

Når vi var ute lot vi Chloe gå fritt rundt i huset. Vi ryddet vekk alt av ledninger, matrester og ting vi visste at ikke var bra for henne, så det skulle være trygt for henne. Hun er jo over 1 år gammel nå, så det er jo på tide å lære henne at hun kan gå fritt rundt i huset alene, og ikke bare være i buret sitt. Syns jo at det er så kjipt når hun må stå i buret i flere timer. Så det prøver vi å slippe nå! 

Når vi kom hjem var huset helt i behold, og hun hadde ikke ødelagt noe som helst. Hun hadde heller ikke tisset inne, så det var jo helt fantastisk! For morro skyld skrudde vi på kamera før vi dro, så den filmet en timelapse. Vi var jo veldig nysgjerrige på hva hun faktisk kom til å gjøre mens vi var borte. Vel. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av resultatet. På de to timene vi var borte satt hun kun i vinduskarmen og så ut mot veien HELE TIDEN. Altså. Hvordan er det mulig?

Den eneste gangen hun beveget seg var for å hente leken sin. Ellers enn det satt hun bare og fulgte med på veien. Blir litt trist hvis det var fordi hun savnet oss og ventet på at vi skulle komme hjem. Men jeg håper at det bare er fordi hun syns det er spennende å følge med på hva som skjer! Hun pleier jo nesten aldri å stå i vinduet når vi er hjemme med henne. Så jeg har en dårlig følelse på at hun ikke helt klarer å roe seg ned når vi ikke er hjemme. Men forhåpentligvis vender hun seg til det etterhvert.

Uansett, i dag har det blitt ekstremt mye baking. Dere som følger meg på snapchat (stinablogg) har jo fått med ere hvor mye jeg lagde. Overdriver ikke når jeg sier at jeg har laget 80 grove pizzasnurrer og boller. Go big or go home! Eller hva? Sånn bortsett fra at jeg var hjemme da. Jeg ble litt ekstra revet med, og tenkte at siden jeg først var igang kunne jeg jo lage ekstra mye. Det er jo så kjekt å ha grove pizzasnurrer liggende i fryseren så jeg enkelt kan lage lunsj. 

Nå skal vi se på litt film og kose oss. Klokken har bare sust unna i dag og jeg så først nå hvor sent det faktisk er. Herregud. På tide å legge fra seg jobben nå. Hehe!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg