Håper det fortsetter etter vi får barn..

Nå har vi nettopp være på et av våre favoritt steder i Tønsberg; Kverneriet. De har så sinnsykt god burger der at jeg nesten ikke kan få sagt det. Altså. Den er bare i en klasse for seg selv! I tillegge er det så koselig stemning der og det er så fint å se utover mot havet. 

Per Fredrik og jeg drar veldig ofte ut på dates, og det syns jeg er så koselig! Etter 2 år sammen så er jo virkelig ikke det noe selvfølge. De fleste ville kanskje ha roet ned og kun dratt på dates en sjelden gang iblant.

Men hver eneste lørdag er date night for oss, og den er virkelig hellig. Det er virkelig noe jeg håper vi kan fortsette med når vi en dag får barn. Da blir det kanskje ikke like ofte, men forhåpentligvis dabber ikke kjærligheten og datingen helt av. Haha! 

Nå skal vi bare kose oss videre og se litt på åndenes makt. Vi begynte å se på det i går og vi har allerede helt dilla! Det er jo så gøy! 

11 kommentarer
    1. Hmmmm du snakker mye om barn fortia hinter du at du vil ha barn?? Btw vis man tenker på deg og kjæresten din hadde ungen blir forferdelig søt da❤️❤️

    2. Kommer du til å fortsette med Restylane den dagen du før barn? Føler liksom når man er ung, så kan man på en måte gjøre hva man selv vil, for det går ikke utover noen. Men den dagen man får barn så blir man på en måte en rollemodell, som skal lære barna hvilke verdier som er viktige her i livet

    3. du snakker som om du aldri kan gå ut på date , reise eller gjøre noe gøy etter folk får barn? dere har da en liten hund som trenger mye oppmerksomhet osv men dere får likevel tid til alt dette;) Livet ender ikke selv om en får barn. Får bare mer forståelse og kjærlighet til barnet ser jeg for meg. hilsen en uten barn selv^^

    4. Skjønner ikke hvorfor klager over at du snakker mye om barn! Jeg synes det er ganske naturlig at du håper dere får dra på dater cirka like ofte, etter at dere får barn❤ Liker å høre om dine planer om barn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg