Første gang vi…

Nå som Per Fredrik og jeg har vært sammen i 2 år tenkte jeg å røpe noen av de første gangene vi…

Første gangen vi var på date: 12 september 2015. Per Fredrik var med på skal vi danse på den tiden, og hadde bedt meg med så jeg kunne se på han danse. Etter programmet var vi på afterparty sammen med alle deltakerne , og til slutt endte vi opp på hotellrommet der vi snakket sammen hele natta. Helt siden den dagen var det oss to! 

 

Første gang vi møttes: 19 Desember 2014. Var under innspillingen til Gullsnutten da vi skulle spille inn en promo til det tv programmet. Vi begge skulle bli filmet, og gjett om jeg falt helt for Per Fredrik. Jeg syntes jo at han var sååå fin å se på og vi fikk skikkelig kjemi. 

Første gang vi kjøpte hus: Da vi ble sammen bodde jeg på Frogner i Oslo, og PF bodde i Sandefjord. Vi pendlet mye frem og tilbake til hverandre, og klarte aldri å la det gå mer enn 3 dager før vi så hverandre. Etter bare noen få måneder begynte vi å se på hus sammen, og i mars 2016 kjøpte vi drømmehuset som vi nå bor i. 

 

Første gang vi reiste sammen: Den første reisen vår var en roadtrip til Gøteborg der vi bodde på et helt sinnsykt fint hotell og spiste en amazing middag på gourmet restauranten på hotellet. Per Fredrik gikk virkelig all out med rommet og kjøpte en suite på 80 kvm.

Første gang vi var i bryllup: Var i spontanbrylluppet til Staysman og Tina. Det var så rørende å se de bli gift og ekstra morsomt når Stian / Staysman ikke visste at han skulle gifte seg før han stod i kirken. Haha! 

 

Første gang Per Fredrik ble med meg på jobb: Da det var Vixen blog awards i januar 2016 ble Per Fredrik med meg. Slike eventer er jo en del av jobben min, og han fikk møte mange av de jeg jobber med i Side2 og en rekke andre bloggere. Den kvelden ble det supermye champagne og høy stemning! Det var også første gang vi sa til hverandre at vi elsket hverandre. 

stina blogg kjæreste pellek forhold

Første gang vi møtte vennene til hverandre: Jeg møtte kompisene til Per Fredrik allerede under skal vi danse perioden da jeg hadde vært med og sett på sending. Da møtte jeg blant annet Marius som er en av de beste kompisene til Per Fredrik som er så hyggelig! Per Fredrik møtte en god del av mine venninner på bursdagen min da jeg ble 23 år og syntes det var koselig og det var veldig god stemning hele kvelden.

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg