Forandring fryder? Throwback!

Det hender iblant at jeg ser tilbake i arkivet på gamle bilder, og nesten får sjokk. Det er helt ekstremt hvor mye jeg har forandret meg de siste årene. Sminke og riktig styling har så ekstremt mye å si for utseendet.

I min situasjon er det ganske drøyt egentlig. Føler nesten jeg ser ut som to forskjellige personer på bildene under. Bildet til venstre er fra våren 2014, og bildet til høyre er tatt for noen få uker siden.

Det morsomste er at jeg følte at jeg brukte sååå mye sminke back in the days. Haha. Jeg skulle bare visst. Det ser jo ut som at jeg har null sminke på meg jo! Brukte vel like lang tid forran speilet også. 3 år og mange youtube sminke tutorials senere i saken en annen for å si det sånn.

 

Syk forskjell eller hva?

17 kommentarer

Siste innlegg