Hvor dum går det ann å bli?

Herregud for et vær-sjokk jeg har fått etter at jeg kom hjem fra Mallorca. Det var ganske drøyt å gå fra 28 grader og sol til 14 grader og masse regn. Det virker som høsten har kommet for fullt til Norge. Jeg merket det ekstra godt da jeg var i Oslo tidligere i dag. Jeg måtte løpe mellom vippetime til United Screens og prøve å ikke regne bort.

Var selvfølgelig så smart at jeg hadde tatt på meg semskede høye hæler, så tommel opp for iskalde og våte føtter. Heheeee. Altså, hvor dum går det ann å bli? Det regnet jo når jeg dro hjemmefra liksom.. Krysser fingrene for at jeg ikke våkner opp syk i morgen. Har vært nok syk i det siste, for å si det sånn. Etter de 5 dagene som jeg hadde nesten 40 i feber har jeg konstant hostet som en galing hele tiden.

Altså. Jeg får ikke lov til å sove med ansiktet mot Per Fredrik når vi skal sove, fordi han får helt øresus av hostingen min. I tillegg høres jeg ut som at jeg har drukket whisky hver dag de siste 20 årene, så her er det fullt opp om dagen. Heldigvis er jeg på bedringens vei, så det er jo veldig gøy! 

Selv om jeg nesten regnet bort i dag, og er litt skremt over at høsten er her. Må jeg innrømme at jeg gleder meg litt til å kunne slappe av litt mer inne. Finne frem strikkegenseren og varme tøfler, og bare kose meg på sofaen med Per Fredrik under et varmt pledd. Høsten har virkelig sin sjarm, og jeg skal virkelig prøve å nyte den så godt jeg klarer! 

23 kommentarer

Siste innlegg