Nesten 40 i feber!

Hei fra sengen! Nå har jeg ligget i senga siden søndag, og begynner å bli skikkelig lei! Det som begynte som fyllesyke på søndag utarter seg til å bli feber i løpet av mandagen, og i går kveld hadde jeg nesten 40 i feber. Kan ikke huske sist jeg var så syk! Tror faktisk det er noen år siden.

Det har hendt at jeg har vært skikkelig forkjølet et par dager, men så heftig feber og verking i kropp, hals og full kvalme som jeg har hatt nå kan jeg ikke huske sist jeg hadde. Takk gud for det egentlig, for herregud så vondt dette har vært! Høy feber er ikke noe å tulle med altså. 

Men på den positive siden begynner jeg å bli bedre. I stad hadde jeg 38,5, så jeg begynner å bli i bedre form. Nå er det mest kvalmen, vondt i halsen og hosten som sitter igjen. Forhåpentligvis er jeg frisk som en fisk i morgen! Jeg tar det i alle fall helt med ro mens jeg er syk, så jeg kan bli frisk så fort som mulig.

Føler meg så bortskjemt, for Per Fredrik lager mat til meg og kommer med vann til meg hele tiden. Det gjør det litt mer behagelig å være syk i alle fall. Hehe! Chloe er også oppi senga og ligger inntil meg hele tiden, så det er så koselig å bli passet på! 

Nå gleder jeg meg skikkelig til å bli frisk igjen, både fra feber og jernmangel. Ser skikkelig frem til å stå opp tidlig hver dag, trene, holde orden rundt meg og føle at jeg gjør en bra jobb her på bloggen for dere. Til uken reiser jeg til Mallorca og det blir så deilig! Noen dager med varme og sol blir virkelig ikke feil etter en litt lunken sommer og noen dager med feber. Hehe!

 

PS; regner med dere skjønte det. Men disse bildene er ikke fra i dag. Siden jeg fortsatt har feber er sminke og fotografering det siste jeg orker nå, så da får dere heller se noen bilder fra tidligere da jeg så litt mer fresh ut. Hehe! 

11 kommentarer
    1. Hei Stina, digger deg og bloggen din, men har et spm til ukas spm (elns), hvis du plutselig hadde funnet ut at du var gravid, at en liten luring fra Per Fredrik hadde sniket seg inn, hadde dere beholdt babyen?

    2. God bedring, Stina!
      Jeg vet ikke med andre, men jeg begynner å være sikkelig lei av å se mange bilder av deg HELE TIDEN!
      Ja, du ser bra ut og man ser at du har “jobbet” hardt med utseende ditt og du selv er så fornøyd at du bare vil hele tiden se på deg selv og digger det og så vil at andre skal få se det:)
      Men kan du vær så snill vurdere å slutte å legge så mange bilder av DEG OG ATTER DEG HELE TIDEN!
      🙂
      (P.S. jeg vet at siden dette her går meg litt på nervene, er det bare å slutte å sjekke bloggen, men det er blitt en uvane for meg nå:))), så det er ikke så lett, jeg er inne fordi jeg håper hver gang på at du skal legge noe mer interresant enn enda flere bilder av deg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg