Kan ikke huske sist..!

Nå er jeg hos søsteren min en tur og vi vorser litt før vi skal ut i Drammen. Vi skal nemlig på Elvefestivalen i dag og se på konserter. Jeg kan ikke huske sist jeg var på konsert som var utendørs, så dette er jeg veldig spent på!

Madeleine og jeg skal møte noen flere av venninnene mine i Drammen, så skal vi dra på konserten sammen. Tror det blir veldig gøy! Om dere møter på meg i kveld er det bare å komme bort og si hei, det er så koselig!

Nå skal vi drikke litt vin og gjøre oss klare før vi skal kjøre. Oppdaterer dere fra snapchat (stinablogg) utover kvelden! 

5 kommentarer
    1. Hei Stina! Jeg lurer på om du kan lage noen flere videoer/vlogger på YouTube? P.S: ELSKER bloggen din!!💗 Stor fan!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg