New in from Nelly

reklame

For et par dager siden fikk jeg en stor pakke levert på døren med masse nye klær og sko fra Nelly! Jeg la jo ut en liten teaser på snapchat (stinablogg) og lovte dere å vise alt jeg fikk. Siden jeg var i Oslo i går, rakk jeg ikke å vise dere tingene. Men i dag er jeg hjemme, og nå har jeg fått knipset bilder av alt.

Herregud så mye fint jeg fikk! Disse antrekkene er en blanding av back-to-school/work og ut i helgen med venninnene antrekk. Alle klærne er forresten i XS, og hvis det er noe som helst dere lurer på er det bare å spørre i kommentarfeltet. Så skal jeg svare så godt jeg kan! PS; Flere av toppene er body’er, men de har knepping nederst, så man ikke trenger å ta av hele toppen om man skal på do. Haha! 

Denne toppen får jeg skikkelig Kim Kardashian vibber av. Den er jo så kul og er perfekt på en date eller en kveld ute. Jeg har allerede rukket å bruke den på date da Per Fredrik og jeg var ute på onsdag. Toppen finner du HER.

 

Disse buksene er bare så kule! Jeg må ærlig si at følte meg skikkelig classy og fin i de. I tillegg er de seriøst så behagelig at du kan sove i de. Perfekt når du skal på jobb / skole og vil se bra ut, men fortsatt være komfortabel! Buksene finner du HER

Skoene er også så fine! Elsker at de er lave og bare helt hvite. Da kan de liksom matches med alt mulig! Skoene finner du HER.

Denne høsten er matchende sett en stor greie i motebildet, så jeg fikk med matchende jakke til buksene. Med den svarte toppen syns jeg det ble dritkult! Selv om den sikkert er veldig fin alene med en svart jeans. Her er det mange muligheter! Jakken finner du HER

Dere kan jo bare tenke dere hvor glad jeg ble når jeg så at de hadde denne jakken i rosa? Jeg har den allerede i grå, og har brukt den så vanvittig mye, siden den er fin og utrolig komfortabel. Så når jeg så den i rosa hoppet jeg nesten i taket av glede! Jeg er jo mildt sagt en veldig rosaglad jente. Jakken finner du HER, de har den også i lys grå og brun.

Disse skoene er bare så søte, og perfekte til jobb / skole. I tillegg er de i sateng så det gjør de ekstra fine. Skoene finner du HER

Jeansen er så behagelig og fin! Det ser dessverre ut som at den har rukket å bli utsolgt. Men Nelly har et gigantisk utvalg av andre fine jeans du kan finne HER. 

Denne blomstrete toppen er bare så nydelig! Vil si den er ganske typisk min stil. Hehehe! Elsker at man får bare skuldre, og denne kan virkelig matches til både hverdag og fest. Toppen finner du HER

Dette antrekket er perfekt for en tur ut i helgen. Kanskje du skal ut med noen nye venner fra skolen / jobben? 

Jeg har i alle fall fått helt dilla på skjørtet, og jeg ser 100 forskjellige måter man kan matche det med andre plagg. Det er jo svart og i jeans-stoff, så dette kan brukes til hverdag og til fest. Alt ettersom hvordan du matcher det! Skjørtet finner du HER.

Skoene har jeg sett rundt på nettet den siste tiden, og jeg har hatt så lyst på de! Ble faktisk super overrasket over hvor behagelige de var å gå på, for ofte kan sånn åpen hæl være litt ubehagelig og gnage. Men fordi det er skolisser bak gjør den ikke det. I tillegg er hælen veldig bred, og ikke for høy, så de er superlette og behagelige å gå på! Skoene finner du HER.

Toppen er i farger jeg vanligvis aldri ville gått for. Men kombinasjonen mellom de syns jeg at var så fin at jeg bare måtte ha den! Toppen finner du HER.
 

Denne jumpsuiten er bare amazing. Når jeg så den tenkte jeg bare; den MÅ jeg ha! Den var altfor lang på bena når jeg fikk den, haha shortylegs her altså. Så jeg har klippet av en god del på lengden på de, og det gikk veldig bra.

Den er i superbehagelig stoff som også ser døsdslekkert ut! Perfekt på en skole/jobbdag der du vil være litt ekstra fin, eller en bursdag til en venninne. Jumpsuiten finner du HER.


Fant du noe du likte? 💗

25 kommentarer

Siste innlegg