Mini house tour! Stue + Kjøkken!

// inneholder reklame

Siden vaskehjelpen nettopp har vært her, og jeg handlet inn litt nye krydderurter tidligere i dag, tenkte jeg like så godt å kjøre en mini housetour. Det er jo lenge siden jeg har vist dere skikkelige bilder av både kjøkken og stue, so here we go! Nå er det bare tv-kroken jeg tok bilde av akkurat nå. Spisestuen og stolene der vi ser ut mot havet får jeg vise dere senere! 

GenserGina Tricot

Hvor sykt fint er ikke dette marmorfatet? Jeg er helt forelsket i det! Passer perfekt sammen med en vase med litt roser eller noen lys. Du finner det forresten på Ellos HER

Jeg kan ikke huske sist jeg hadde paprikaplante, så den måtte med i dag! Syns den passet veldig godt ved siden av ovnen! 

Som dere ser så ble det en god del nye krydderurter. Chapagnekjøleren er nok min favoritt blant alle, siden den er fullstappet med sitronmelisse. Det er forresten den beste tingen å ha på kjøkkenbenken om du liker å pynte opp maten din. Basilikum er også perfekt til det. Så begge deler kan brukes. Hehe! 

Så det ble en liten housetour. Dere får si ifra om dere vil at jeg skal gjøre mer på interiørfronten. Jeg syns jo det er så gøy å holde på med det, så jeg viser dere gjerne enda mer av huset! 

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻

 

32 kommentarer
    1. Nå har vi fått nok av houseturene dine. Du har hatt det 100 ganger før, og huset er fremdeles det samme.Ingen forandring. Hadde du bodd i slottet i Oslo, kunne du kanskje sluppet unna med det.

    2. Wow!! Dere har det utrolig fint!!!😍😍 Elsker bloggen din!!❤️ Man kan lære så mye av den!!💗 Og du er en veldig flink blogger!!💕 Du er så hyggelig mot alle!😊 Det ble kjempe fint med alle de urtene på kjøkkenet!❤️

    3. Elsker deg og bloggen❤
      Kan du ha en vidio med en ny jeg viser dere huse mit? Chloe er sååå søt❤🐶

    4. Syyyykt fint hus. Det er veldig moderne og friskt. Det er kanskje litt mye av de samme grønne plantene får min smak da men😂. Jeg elsker housetourene dine❤❤.

    5. Kan ikke du ha en housetour video av hele huset som du hadde tidligere? At du viser hele huset på video❤️

    6. Hei Stina! Så fint du har det! 😃
      Jeg ville bare konfrontere et tidligere innlegg du postet nylig. Der oppfordrer du folk til å spise mye proteiner. Det er absolutt ikke nødvendig å spise så mye proteiner. Aldri noen sinne i menneskers historie har noen ever hatt mangel på proteiner. Man trenger absolutt ikke tenke på å få i seg dette.
      Dette er egentlig bare for å informere. Jeg ser mange oppfordrer folk til å spise masse proteiner. Både media og alt mulig.
      Ha en fin kveld 😊

    7. Kan du vise badet/ badene dine?🙏🏻❤️ Pliss har så lyst til og se hvordan det ser ut der😊
      Superfint forresten😍

    8. Hvorfor er det tragisk at de har vaskehjelp?? Jobber selv som renholder og det er jo bare bra at de skaper arbeid for arbeidstakere! Det er ikke noe verre å ansette vaskehjelp enn det å gå til frisør for eksempel:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg