Jeg har klippet håret!

// inneholder reklame

Den siste tiden har jeg (tro det eller ei) blitt litt gal av håret mitt. Det er jo så ekstremt langt at det har føltes som at det hele tiden er i veien.

Det er jo 65 cm langt, så det er jo ikke akkurat noe småtterier av noe hår for å si det sånn. Jeg er jo veldig glad i å ha langt hår, men nå syntes jeg håret mitt rett og slett var litt for langt.

Så da tok jeg frisør-saksen min fatt og klippet 15 cm rett av. Jeg må ærlig innrømme at jeg fikk litt panikk da jeg så hvor mye hår jeg faktisk klippet av, og hvor stor forskjell det ble. Men helt ærlig; jeg elsker det!

Det føles så mye friskere og tykkere, og ikke minst; lettere. Nå føler jeg ikke at det er konstant i veien, og jeg gleder meg til å style det på alle mulige måter. 

GenserNelly

BukseCheap Monday

Så kort hår som jeg har nå har jeg ikke hatt på nesten to år, så det føles litt rart. Men, det er jo bare gøy med litt variasjon iblant! Om jeg skulle savne å ha det ekstremt langt er det jo bare å kjøpe nytt hår, så er ikke akkurat enden av verden fordet.

Hva syns dere? Ble det bedre med litt kortere hår? 💇🏻

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻
37 kommentarer

Siste innlegg