Det kan redde livet ditt en dag!

// inneholder reklame

Som jeg nevnte i forrige innlegg var jeg i Tønsberg i dag sammen med Rebecca. Hun skulle blant annet kjøpe en ny veske og et par andre småting, så da ble det en kombinert shopping, seightseeing og kaffetur på oss! Jeg har jo bodd i Sandefjord i over et år nå, men jeg har vært overraskende lite i Tønsberg.

De gangene jeg har vært der har jeg vært på kjøpesenteret eller på brygga. Jeg har ikke utforsket selve sentrum noe særlig, så det fikk vi gjort noe med i dag! Rebecca har blant annet bodd i Tønsberg i et år før hun flyttet til Sandefjord, så hun er jo lokalkjent der.

Hun viste meg rundt i sentrum hvor de fineste interiørbutikkene er, hvor torget ligger, og blant annet til en veldig søt liten café som hadde en skikkelig fin bakgård.

Vi var jo veldig heldige med været i dag så vi satt ute og drakk kaffe og koste oss. Rebecca fortalte meg alt om sykkel-ulykken hun hadde hatt uken før. Kjente jeg fikk helt frysninger av tanken på at hun faktisk hadde dødd eller havnet i rullestol dersom hun ikke hadde hatt på sykkelhjelm.

Siden hun hadde på sykkelhjelm slapp hun unna med mindre, men fortsatt ganske ille skader, og måtte bli hentet av ambulanse og hele pakken. Utrolig skummelt! Jeg skal i alle fall ikke sette meg på en sykkel med det første, og om jeg gjør det blir det aldri uten hjelm.

BluseGina Tricot

Folkens; husk på hvor viktig det er med hjelm. Ikke sykle uten! Uansett om det ødelegger sveisen bittelitt eller kanskje ikke alle andre gidder å bruke det. Det kan faktisk redde livet ditt en dag!

Jeg er i alle fall utrolig glad for at det går bra med Rebecca nå, og at hun slapp såpass “billig” unna. Siden hun hadde fått et så stygt fall, nettopp blitt ferdig med bachelor og nettopp hadde bursdag ble det litt veskeshopping i dag! Hun kjøpte en ny Mulberry veske, og den var så fin! Dere kan se mer fra det på snapchat “stinablogg”.

Nå holder Per Fredrik på å grille litt mat til oss, så det blir så digg! I kveld skal vi se “Marauders”. På traileren så den sykt spennende ut, og det er skikkelig action film. Gleder meg!

 

👻 Se mer på Snapchat: STINABLOGG 👻

 

11 kommentarer

Siste innlegg