15’000,- på en dag!

// inneholder reklame

Nå har vi virkelig vært på tidenes harryhandel! Vi har shoppet ekstremt mye ramløsa til Per Fredrik. Altså, vi fylte opp to stappfulle handlevogner liksom..! Mon tro om folk tror vi kanskje var litt tørste? Hahaha!

Vi har også handlet masse godteri, redbull, Bacardi breezer, treningssupplies, kjøtt og av alle ting: vaskemiddel. Hele bilen er stappfull nå og det ble virkelig litt av en jobb å stable alt inn!

Jeans – HER  /  Veske – HER  /  Topp – FB sister  /  Solbriller – HER  

Noe som er helt sjukt er hvor billig ting er i Sverige. Jeg har jo visst at ting var billig. Men at det skulle være sååå billig, hadde jeg aldri trodd! Skal regne på hvor mye vi har spart etterpå. Men et cirka estimat er 15’000. Og det er på EN tur! Herregud så mye kan spare om man jevnlig storhandler i Sverige. Dette blir ikke siste gangen vi drar hit for å si det sånn!

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

17 kommentarer
    1. Problemet er bare at man kjøper mye som man ikke ville kjøpt om man ikke dro til sverige, så da sparer man kanskje ikke så mye likevel.. haha

    2. Haha trodde først dere hadde brukt 15000😅 Ser jo ut som dere har brukt en del men er jo også masse å spare 😂 Ser ut som dekk har nok å gjøre når dekk kjem at, tømme bilen for alt det der. Jaja men ser også ut som dekk har kost dekk 😁😊

    3. Tar ofte samme turen selv, men tar båten fra Strømstad til Sandefjord og spiser mat i buffet restauranten på hjemveien. Er mye å spare i Sverige om man kjøper de rette tingene:)

    4. Kjøper alltid hunde utstyr og brus o Sverige mye billigere sånn som flott halsbånd til hunder koster 400 der nede og ca 800 hjemme mye å spare

    5. Hei! Wow dagens høydepunkt var virkelig at jeg møtte dere på Nordby senteret! Jeg så Per Fredrik stod med de to vognene med ramlösa! Da tenkte jeg at du sikkert også var med. Da hadde jeg rett, for du kom kjørende med bilen din sånn at dere kunne sette inn alle varene i bilen. Jeg hadde kjempe lyst til å gå bort til deg, men det så ut som at du var opptatt så det gjorde jeg ikke:( jeg ble veldig lei meg egentlig, men så kom du plutselig inn i butikken igjen! Jeg og søstra mi prøvde å holde oss i nærheten av dere, og så plutselig så du på meg og smilte til meg! Det syns jeg sykt kult! Vi hadde lyst til å gå bort for å si hei, men vi hadde akkurat kommet fra sjøen og vi lukte både fisk og saltvann. Hahah, men vi så dere ikke når vi var ferdige med å handle, så vi tenkte dere hadde dratt, men så så vi bilen deres utenfor. Men det var helt utrolig kult å se dere i ekte personer og ikke på på bloggen og YouTube. Jeg var sykt gira etterpå og jeg klarer ikke å slutte å tenke på det! Jeg hadde ikke strøm på Tlf så jeg kunne ikke tatt noen bilder dessverre:( Håper jeg ser dere en annen gang!;)

    6. Dette spørsmålet er ikke ment som et frekt et men jeg er bare nysgjerrig!
      Hvorfor drikker per Fredrik så mye vann egt?
      På tidligere bilder av nattbordene deres f.eks så hadde han kjempe mange farris flasker?
      Veldig bra innlegg!<3

    7. Oi, det var ganske mye Ramløsa! 😮 Hva nå det er for noe, tror jeg må inn på Google en tur nå. Venter du til jeg kommer tilbake? 🙂
      Back! Ah, så nå har jeg sett litt på det og trodde først det var brus eller energidrikker, hehe, ikke at jeg skulle sagt så mye om det var det forsåvidt da jeg bestilte 24 bokser 7 Up fra Sverige for noen uker siden xD (Bor alene og får så og si aldri besøk da jeg ikke har noe særlig med venner eller bekjente i nærheten, så regner med at det meste blir tømt av meg selv en dag.)
      Ah, jeg har forresten også lyst til å handle, eller bare være i Sverige en gang, men har ikke bil. Og bor ikke så veldig nærme grensen at det gjør noe.. :/

    8. Åååh! Ramlösa e bare nydelig! Mye bedre enn Farris 😛 Kjøpte noen flasker med det til bryllupet vårt for 2 uker siden =) Er digg å handle i Sverige, fordi det er en smule billigere, slik som mannen min handler snus der fordi det er sykt mye billigere enn her til lands. Bruker og å kjøpe noe ytrefilet av svin der, å det er så saftig og godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg