Jeg ble matforgiftet!

// inneholder reklame

I dag har jeg tatt meg litt “fri” fra bloggen. Jeg har jo tatt en del bilder ogsånt, men det er først nå jeg setter meg ned forran mac’en i dag. Jeg har nemlig hatt full sommerdag sammen med Rebecca! Hun kom hit i 12 tiden og vi har både badet i svømmebassenget her hjemme, solet oss på verandaen og spist sushi i sentrum. 

Å bade var virkelig kaldt! Vi måtte le begge to når vi satt på hver vår badering og hutret mens vi bare “ja nå kooooser vi oss”. Hahaha! Tror det kun er i Norge sånt skjer. Men vi fikk i alle fall solt oss masse! Gradestokken viste 40 grader i solen, så når det ikke var skyer var det jo skikkelig varmt! 

Solbriller – HER  /  Topp – HER

Etter masse soling og litt bading ble det sushi. Jeg ble jo matforgiftet når jeg spiste sushi for et års tid siden, så jeg takler ikke smaken av tangen som er på mye av sushien, så sushi for meg har blitt veldig innsnevret. Men, det hadde noe jeg aldri har testet ut før, som jeg ble helt overlykkelig av! Nemlig sushimaki  med rispapir rundt. Det var så godt, og helt perfekt om man ikke liker den tangen! 

Se på baben uten sminke! Skulle ønske jeg var like babe uten sminke, men den gang ei. Haha! 

Nå skal jeg shine over huset før jeg jobber litt mer på mac’en. Så blogges vi senere! 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

4 kommentarer
    1. Kan ikke du poste litt mer bilder Ah deg selv uten sminke, nå som du har tatt restylane osv føler jeg det er litt lettere å se resultatet, vurderer nemmelig dette litt selv;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg