Norges fineste strand?

Nå har vi virkelig vært litt overalt! Vi har allerede rukket å besøke Ulastrand, Kjerringvik, Larvik og Stavern. Sistnevnte er her vi er nå. Men jeg tenkte å begynne med førstnevnte siden det var dit vi dro først. Tenker forresten jeg lager et innlegg for hvert av stedene. Så det kommer en del innlegg fra denne turen 😄

Ulastrand var helt fantastisk nydelig! Jeg har aldri vært der før, men jeg leste på nettet at det den skulle være en av Norges fineste, og jeg forstår virkelig hvorfor!

 

Her var det en lang hvit sandstrand, ikke overfylt med mennesker, nydelige svaberg og sydenlignende siv øverst på stranda. Helt amazing!

Etter en liten tur rundt på stranda gikk vi opp til cafe’en som lå rett ved stranda. De hadde uten å overdrive de beste vaflene noensinne! Chloe fikk smake litt også, og hun storkoste seg!

Nå sitter vi i Stavern på brygga og venter på maten vår. Flere innlegg fra denne turen kommer fortløpende! ✌

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

9 kommentarer
    1. Den snappen du la ut på ms for ca en time siden… 😂 Var den ment til PF? Med tanke på at du sa “hallo skatten min” og at du er hjemme snart eller noe 😂 Lurer bare på om du sendte feil 😂

    2. Så søt hun er 🙂 har selv en papillon valp på 5-6 mnder som nå idet siste har begynt å bjeffe veldig mye på lyder fra ute og folk som går forbi vinduet..(veldig ivrig / sinna bjeffing) hvordan fikk du chloe til å slutte å bjeffe?

    3. Jeg tipset jeg om dette stedet og var her i fjor, håper det var derfor du dro dit!!!🌞 Sykt fint ikke sant???

    4. Veldig fin strand, ja! Men visste du at Lofoten faktisk har Norges fineste strand? Haukland! Der har du virkelig sydenstrand, med fjell attpåtil.
      Lofoten har i tillegg en surfestrand, der det har blitt holdt mange norgesmesterskaper i surfing på!
      Det er i hvert fall et sted å sjekke ut, om du liker natur og Norge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg