Klare for roadtrip!

Da jeg våknet i dag følte jeg meg skikkelig eventyrlysten! Solen skinte, og jeg hadde ingenting jeg var nødt til å gjøre i dag. Så da bestemte jeg meg: i dag var det på høy tide med en roadtrip!

Jeg har jo lenge sagt at jeg vil utforske Vestfold mer. Jeg føler jeg nesten ikke har opplevd Sandefjord og alt Vestfold har å tilby. Så nå tok jeg med meg Chloe, masse vann og gode tursko og Google Maps ut på tur! Jeg søkte litt rundt på nettet etter hvilke steder jeg bør besøke og jeg har skrevet ned en lang liste over steder jeg skal se i dag. Først ut er “ulastranda” som skal visstnok være en av Norges fineste strender. Så nå er jeg spent!

Oppdaterer dere masse her på bloggen utover roadtrippen, så dere kan følge med! 😃

Chloe sitter foresten ikke løst i bilen altså. Hun sitter i bur i bagasjen med leker og vann. Så hun er helt trygg. Hehe!

 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg