8 Ting du alltid bør ha med på flyet

Når du skal ute og reise er det noen ting du alltid bør ha med på carry-on inne på flyet. Selv har jeg en liste over visse ting jeg alltid må ha med, som jeg ikke kunne klart meg uten, og de skal jeg nå dele med dere!

 

Øreplugger – Dette er et must om du trenger ro rundt deg for å sove. Jeg er litt sånn at jeg sovner overalt, men for de fleste er det smart å ha med øreplugger for å dempe støyen fra både flymotorer og skrikete unger. 
 

Nødsminke og klær – Du vet aldri hva som kan skje med bagasjen din. Plutselig kommer den ikke frem før dagen etterpå, eller så blir ting superforsinket. Da er det greit å ha med litt sminke så du kan freshe opp ansiktet etter en lang flytur, og en shorts å skifte til når du kommer ned til varmere strøk. 
 

Tampong – Hvor kjipt er det ikke å få mensen når du sitter på en flytur som varer i 5 timer, og du ikke har tatt med tampong / bind? Det er ikke særlig smart å satse på at det er noe de selger på flyet. Så her er det mye bedre å være føre var! 

Nakkepute – Da jeg reiste til Gran Canaria i februar kjøpte Per Fredrik en veldig søt og rosa nakkepute til meg, og den har blitt fast inventar på carry-on. Det er ikke særlig behagelige å sove på fly, men denne gjør det veldig mye mer behagelig for ikke å snakke om lettere å sovne. 

 

Fulladet Macbook – Jeg takler ikke å ta fly uten å ha med meg en macbook som er fulladet og som har strøm til hele flyturen. En vanlig pc går ofte tom for strøm etter bare et par timer, så om du reiser veldig mye er det smart å kjøpe en pc / macbook som har et batteri som tåler en lang flytur.

 

Noe å se på – Mens vi er inne på MacBook bør du fylle den med filmer som du kan se på under flyturen. Selv liker jeg å laste mine favoritt bloggere på forhånd, og bli oppdatert på de mens jeg sitter på flyet. Anbefaler også å gjøre spillelistene dine på Spotify tilgjengelige for offline bruk, så du har musikk til turen.

Face-mist – Det er ingenting som er tørrere enn fly-luft. Derfor er det smart å ta med en face-mist (i reisestørrelse) som du kan spraye i ansiktet når du har sittet på flyet et par timer, for å friske opp huden. En god hand lotion slår heller aldri feil.

Joggebukse – Om du ikke liker å ha på full joggedress eller veldig komfortable klær når du går rundt på flyplasser og reiser til og fra den, kan det være smart å ha med en joggebukse i carry on baggen, og ta den på rett før du går ombord på flyet. Det er så mye mer komfortabelt å sitte i en digg joggebukse versus en stram jeans når du skal sitte på fly i timesvis. 

 

 

                      Hva er det du alltid må ha med i carry-on inn på flyet?

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

15 kommentarer
    1. Skal snart til rodos, jeg vet ikke hvordan man skriver det, jeg skal ha med: tyggis og 3ds.jeg har fått dilla på 3Ds, lol
      Gleder meg veldig❤️❤️
      Liker deg ❤️❤️❤️❤️❤️

    2. Fulladet mobil og øretelefoner for å høre på musikk:) Eventuelt en god bok å lese i. Er det en lang tur så er det et must med sånn nakkepute! Enig med deg der:)

    3. hei! lurte på hva du mener med `lastet ned favoritt bloggerene mine` og hvordan kan jeg laste ned blogger? skal snart reise til croatia, og kan være fint å lese blogger på flyet. btw, digger deg<3

    4. Anonym: Har opplevd at det sjeldent faktisk er wifi på flyet, og om det finnes er det ikke bra nok til å se filmer. De fleste fly fra diverse selskaper reklamerer om at de skal ha wifi, men så er det alltid noe som er galt som gjør at de plutselig ikke har det 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg