Stina tester – Akvarellmaling

I kveld har jeg gjort noe jeg aldri har gjort før. Jeg har testet ut å male med akvarellmaling, eller vannmaling som det også heter. Jeg kjøpte inn et kit for en god stund siden med pastellfargede akvarellfarger, en blokk man kunne male i og noen pensler. Det har ligget bakerst på lageret vårt helt til i kveld, da jeg plutselig fikk superlyst til å teste det ut! 

Jeg skjønte ikke stort da jeg åpnet palettet. For alle fargene var jo så mørke! Etter litt maling skjønte jeg veldig godt at sykt mye av fargen blir borte, så alle bildene ble veldig lyse til slutt. Hehe! 


 

Chloe er alltid så nysgjerrig på hva jeg driver på med. Tuller ikke når jeg sier at hun lå på teppet sitt og suttet hele tiden mens jeg malte. Altså, hvor skjønn er ikke hun da??

Her prøvde jeg meg på en liten regnbue. Vet ikke heeeelt hva jeg syns. Med tanke på at det er mitt første forsøk noensinne syns jeg den ble ganske bra egentlig!

Etterhvert fikk jeg litt mer dreisen på det. Måtte rett og slett bare prøve meg frem en del for å skjønne hvordan malingen, lerretet og vannet fungerte sammen. På de lerretene jeg kjøpte var det allerede noen gulldetaljer og innprintet skrift / mønster, som man kunne stryke av fargen fra, så ble det helt hvitt. Kult, ikke sant?

Det ble til slutt ganske mange fine! Selv om jeg syns quotes kan være litt cheesy, så syns jeg det var akkurat innafor med disse. Vurderer å henge de opp på veggen på kontoret mitt. Om jeg gjør det kan jeg i så fall vise dere resultatet her på bloggen! 

 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg 

13 kommentarer

Siste innlegg