Tilbake til 1950 tallet!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en liten lunsj med Rebecca. Hun har nettopp vært i Barcelona (heldig!), så vi har ikke rukket å se hverandre på en liten stund. Så nå var det virkelig på tide med en liten lunsj så vi kunne catche opp på alt som har skjedd siden sist.

Er jo så koselig å ha en venninne her i Sandefjord, for da slipper jeg å kjøre 2 timer hver gang man skal se hverandre. Hehe!

Vi besøkte et sted som heter “Håndverkeren”, som ligger midt i Sandefjord sentrum. Der har de en bakgård og en iskrembar som kun er åpen om sommeren, og jeg har jo faktisk aldri vært der. Gjett om jeg ble positivt overrasket! Det var jo så fint der! Elsker virkelig når steder gjør litt ekstra ut av innredningen. Her var det full 50 talls stil, og det digger jeg! Følte vi var tilbake på 50 tallet, hehe!

Fikk litt småpanikk når Rebecca prøvde å lokke fuglene med mat. Men den var bitteliten og søt, så jeg fikk ikke helt noia. Haha!

Inne var det skikkelig 50 talls iskrembar. Så sykt sjarmerende!

Hahha, altså, hva er tilfeldigheten for å matche interiøret da?? I love it!

Noen som har besøkt lignende steder før? 

 Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Stinablogg

11 kommentarer

Siste innlegg