Denne uken reiser vi

Endelig mandag og ny uke! Nå er jeg veldig klar for en ny uke, og alt den kommer til å bringe med seg. Forrige uke var det mye savn fordi Per Fredrik var borte flere dager, da han var med på rekordforsøket for å reise jorda rundt på 61 timer. Selv om slutten på uken ble veldig sosial og koselig! Vi avsluttet uken i går kveld med middag på restaurant og kino.

Vi så “the mummy” som var skikkelig bra! Den handlet om en 5000 år gammel mummi som ble vekket opp og skulle ta over verden med ondskap. Ganske spennende egentlig! Selv om Per Fredrik sovnet ved siden av meg da. Hehe! Men det er nok mer fordi han har jetlag ut av en annen verden. 

Denne uken blir veldig spennende! På onsdag reiser Per Fredrik og jeg en tur til London og skal være der frem til fredag. Per Fredrik har en del møter han skal i på torsdag, så derfor måtte han til London. Og siden vi ikke orket å savne hverandre igjen blir jeg like greit med på turen. Tihi! 

Det blir nok en del shopping og titting rundt i London. Selv om jeg må innrømme at jeg syns det er litt uggent å dra til London nå. Det har jo skjedd så mange terror angrep der i det siste. Så vi kommer nok til å holde oss unna de mest populære stedene.

Jeg har jo ikke vært i London siden 2014, så det er jo på tide med en tur tilbake. Det er jo en utrolig fin by med mye bra shopping, så jeg gleder meg veldig til å dra! 

Nå skal jeg sette igang treningen for uken med en powerwalk med Chloe. Så da blogges vi mer senere! 

 

5 kommentarer
    1. Så fine bilder av deg;) Kjenner godt på svnet ja, selv har jeg og min samboer vært sammen i snart 12 år, og når han er borte en hel dag, så savner jeg han;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg