New in: Treningsklær!

– reklame – 

Vet dere hva jeg kom til å tenke på i dag? Jeg har jo ikke vist dere de nye treningsklærne mine! Jeg fikk jo et gavekort fra Ellos for superlenge siden og bestilte hjem masse nytt treningstøy, men jeg har jo helt glemt å vise dere de. Så nå kan jeg endelig vise dere klærne. Jeg elsker når jeg har nye treningsklær. Det gir meg så mye motivasjon til å trene enda mere. Også føler jeg meg så mye mer fresh når jeg har fine og sporty nye klær å ha på meg! 

 

Denne treningsbh’en er helt amazing. Den er så komfortabel, fin og den føles mer ut som en komfortabel bh enn en supertrang sportbh. Du finner den HER

Superbillig, fin og komfortabel treningstopp til kun 149,- kr finner du HER

Sporty og fresh løpetopp finner du HER

Dette vannbeltet har jeg allerede rukket å teste en del ganger, og det er helt amazing. Tidligere når jeg har brukt vannbelte har de en uvane med å skli oppover når jeg løper. Men ikke dette! Dette beltet sitter som støpt og det har en stor lomme i midten med plass til både iPhone og nøkler. Vannbeltet finner du HER

Stor og fin drikkeflaske som er perfekt når man er på treningsstudio finner du HER. (finnes også i svart)

Løpetights som er superbehagelig og litt highwaist i livet finner du HER i både svart og grå! 

Treningsklokke som har blitt et must for meg og som jeg bruker 24/7, til å tracke alt fra skrittene jeg går hver dag, til hvor mye jeg sover om natten finner du HER

Disse løpeskoene er så behagelige og de kjennes ut som man går på to komfortable puter, samtidig som de støtter opp foten. Vurderer å kjøpe et ekstra par som jeg kan bruke utenfor treningsstudio. Hehe! Skoene finner du HER

Supersøt treningsbh finner du HERFRA

Sporty og rosa treningstopp finner du HER

Fant du noe du likte?

14 kommentarer

Siste innlegg