Dobbel-date

I dag har det virkelig vært sommervær utendørs og det er så deilig! Jeg er virkelig et sommermenneske, så jeg blir lykkelig langt inn i sjelen når solen virkelig skinner. Siden det var så fint vær utendørs i dag dro Per Fredrik og jeg ut sammen med broren hans Sebastian og kjæresten til Sebastian, Marthe Marie. De er så skjønne og koselige å være med! 

Vi dro på et sted i Sandefjord som heter Pir4 hvor de har tidenes beste pizza. Her snakker vi tynn italiensk bunn og sykt mye digg på toppen. Jeg er ganske kresen når det kommer til pizza, og de her er mer enn innafor. Hehe! 

 


 

Nå skal Per Fredrik og jeg ta kvelden snart. Jeg er litt rastløs og har lyst til å finne på noe. Men jeg er jo verdens dårligste til å komme opp med idéer til hva man kan gjøre! Kom gjerne med tips om dere har noe. Hehe! 

5 kommentarer
    1. Kan ikke du/dere ha en livestream på Instagram eller Facebook eller noe? Vet ikke jeg, kommer bare på ideer ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg