Litt kjærestetid

For et par dager siden tok Per Fredrik meg med på en skikkelig koselig date! Oppe i alt som skjer på privaten har det ikke blitt så mye kjærestetid de siste månedene, med unntak av Gran Canaria. Så da var det ekstra koselig at vi fikk vært sammen!

Vi dro på Farris Bad først og spise en utrolig god middag. De har virkelig helt fantastisk mat der, og man kan dra innom restauranten uten å bo på hotellet, hehe! 

Etter masse god mat dro vi videre på kino og så den nye Baywatch filmen. Den var virkelig hinsides morsom! Jeg elsker komedier der The Rock spiller, fordi han er så morsom, så dette var en film midt i blinken for meg, og selv om Per Fredrik er litt mer sånn at han liker filmer som blir nominert til Oscar priser, så likte han denne filmen også. Så det var veldig gøy! 

I dag har jeg skikkelig vondt etter gårsdagens behandling, så jeg bare tar det med ro innendørs og slapper av. Skal fortelle dere mer og vise bilder av det senere! Forhåpentligvis i morgen, men jeg kan ikke love noe enda. Hehe! 

11 kommentarer
    1. Har du tenkt til å skrive om restylane opplevelsen din? Er veldig nysgjerrig på hvordan det føltes og om det gjorde vondt( i forhold til at jeg vil gjøre det selv):) håper du har en fin dag videre!!

    2. Hei Stina. Jeg syns du er en fantastisk flink blogger. Dette er bare noe jeg ønsker: jeg syns du kanskje kunne hatt litt mer varierende og litt flere innlegg❤️ Hvis du har litt kortere, varierende og intresange innlegg tror jeg det blir litt mer spennende. Men det veldig bra altså. Intresange ting: oppskrifter, ferietips, lifehacks, diy(noe annet en bare marmor), storytime, 50 ting jeg vil gjøre før jeg dør, litt hår tips, treninga tips, shoppetips.????? Ly❤️❤️kaja 12 år

    3. Hvis det er fillerbehandlig du har tatt anbefaler jeg å fryse en våt vaskeklut å legge på leppa,hjelper veldig på hevelse og smerten! :-))

    4. Vil bare advare deg om at det å ta bilder av kinolærrette er ulovlig. Du kan bli anmeldt av kinoen. Jobber i bransjen så vet dette av erfaring. Bare sånn at du vet det:)

    5. Jeg er kinoansatt og jeg kan si at det ikke er lov til å ta bilder, film eller lydopptak. Det er også utrolig frekt ovenfor de andre i salen og ta opp telefolen og ta bilder under visningen, fordi lyset fra din telefon lyser opp hele salen:) Greit å ha det i bakhodet til neste gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg