Jeg tar aldri ferie

affiliatelinker
 

Nå er vi på siste dagen her på Gran Canaria. Det har vært noen helt fantastiske dager her nede, og det har vært så godt for kropp og sjel å ta en pause fra hverdagen. Selv tar jeg aldri helt ferie. Jeg jobber fortsatt 2-3 timer hver dag når jeg er på ferie. Men det er stor forskjell på det og når jeg jobber 9-12 timer hver dag hjemme. 

Bluse – HER  //  Belte – HER  // Sko – Converse

Hodet mitt har virkelig fått koblet ut og jeg kjenner meg mye mer klar for å komme hjem å gjøre mitt beste på jobbfronten fremover. Det er noe med å reise som gjør meg så inspirert her i livet og nå kjenner jeg at jeg virkelig har fylt opp mine “kreative lagre”. Jeg har så mange ideer til blogginnlegg jeg vil skrive og jeg klør i fingrene etter å komme igang!

Det blir rart men også veldig deilig å komme hjem igjen. Jeg gleder meg mest til å se lille Chloe igjen. Både Per Fredrik og jeg har savnet henne veldig mens vi har vært på ferie. Heldigvis får vi masse bilder og videoer av henne hver dag fra Susanne (venninnen min) som passer henne, så det hjelper savnet veldig. 

Noe annet jeg gleder meg til når jeg kommer hjem er å pynte opp i hagen med massevis av blomster. Ble så inspirert av blomster-gatene i Puerto de Mogan. Så jeg må rett på Plantasjen en tur når jeg kommer hjem. Hehe!

Den siste dagen vi har her skal virkelig brukes til å slappe helt av. Vi skal sole oss ved bassenget, bade og få massasje. Det er virkelig den perfekte avslutningen på en fantastisk uke!

8 kommentarer
    1. Jeg misunner deg virkelig i å være i varmen 🙂
      Her er vinteren på tur tilbake, å de har sendt ut obs varsel for snøen kommer tilbake. Håper du har hatt en knall ferie 🙂

    2. Hva faen? 9-12 timer hver dag? Kan du skrive et innlegg om hvordan du jobber? Jeg skjønner ikke hvordan du jobber med blogg/Youtube i 9-12 timer hver eneste dag? Tror ikke helt på deg når du skriver sånt.. Liksom jeg skjønner ikke helt hvordan? Er litt sjokka her… Er det sant?

    3. Vi har akkurat fått oss valp, og jeg lurte på om du hadde noen tips for at han skal føle seg velkommen og bli ren

    4. 9-12 timer på hjemmekontor? Du har faktisk blogget mer denne uken, på ferie i utlandet, enn du har gjort hjemme den siste tiden. Jeg skjønner det tar mer tid med YouTube pga opptak og redigering, men dette er jo ikke hver dag. Hvorfor ikke skrive ett par ekstra innlegg en dag, gjøre de klare og sette på tidsinnstilling? Da får du jo fri 😀 Det tar vell heller ikke 9 timer om dagen, hver dag, å svare på mail og kommentarer 😉 om dette er tilfellet, ville det kanskje vært en idé å ansette noen som kan ta hånd om dette for deg. Du nevner jo stadig hvor god privatøkonomien er, så det ville jo gjort ting mindre stressende for deg 🙂 håper du har fått ladet opp på ferie nå da, og når du kommer hjem, venter sola på deg her også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg