Mitt møte med en delfin!

affiliatelink

I dag føler jeg meg virkelig som super-woman! Jeg har trosset så mange frykter i dag at det nesten ikke er til å tro. Jeg har klappet en delfin og jeg har gått inn i et stort bur sammen med masse fugler som flydde fritt rundt. Så nå har jeg virkelig kommet et steg nærmere å overvinne frykten min mot fugler. 

Jumpsuit – HER

Jeg har som jeg nevnte litt tidligere i dag, vært i dyrehagen med Per Fredrik. Vi reiste inn til Palmitos Park som ligger midt i ødeland cirka et kvarter unna hotellet. I parken er det mest fugler, men de hadde også et veldig spennende delfinshow! Jeg syns jo at delfiner er så nydelige, og det er skummelt å tenke på hvor mye vi ødelegger de frie måtene deres å leve på.

Havet blir jo mer og mer forurenset og mange av delfinene blir drept for å gjøre om til delfinkjøtt. Så det er trist! Så derfor er det fint å se delfiner som blir tatt godt vare på, selv om de dessverre ikke får svømt så fritt som de gjerne skulle gjort.

Etter delfinshowet kunne man ta bilder sammen med delfinene. Det er jo en skikkelig bucket-list ting så det måtte jeg bare gjøre! Per Fredrik gjorde også det, og det var så gøy! Syns delfinene var mye mindre i virkeligheten enn jeg ville trodd. De var liksom så skjønne og fine! 

Hahaha. Måtte virkelig le da jeg så dette treet! Penis much?

Midt inne i parken kunne man gå opp til en topp og se på utsikten. Får skikkelig Gran-Canyon vibber av dette stedet! 

Her var jeg inne i et sommerfuglhus. Det er kanskje ikke så lett å se, siden de fløy så fort rundt. Men de var så nydelige! 

Her stod jeg virkelig nærme en svane. De er jo kjent for å være veldig farlige, så jeg føler meg litt tøff her altså. Hehe! 


 

Nå skal vi ut og spise også skal vi på moonlight cinema. Det er kino som er utendørs under stjernene. Det er så koselig og romantisk!

25 kommentarer
    1. Synes du er veldig tøff som tørr å trosse frykten din, det er veldig modig gjort🤗 Kan du kanskje lage en vidio/Innlegg om hva man burde ta med seg til Spania❤️ Du er værdens beste blogger og YouTube’er❤️ Forsett med fet du gkør❤️
      Hilsen din største fan❤️

    2. Jeg var der ifjor når jeg var I Gran Canaria. Når jeg så de søte papegøyene så trodde jeg det var leke papegøyer! Jeg fikk også kjenne på delfinene, de føltes ut som gummi. Er du enig i det?

    3. Hei Stina, jeg er en stor fan. Jeg har abbonert på kanalen din. Kan du lage flere videoer med Per Fredrik og Chloe? 🐕❤👦

    4. Vet du ikke mener vondt, men værsåsnill å ikke støtt dyreparker med havdyr som ikke er sånne som gjør syke dyr friske. De fortjener å leve i havet, ikke i fangenskap i et lite basseng

    5. Kult! Har vært i palmitos park selv 5-6 ganger og var der sist i vinter. De har et veldig kult ørneshow der og da satt det en ørn på hodet mitt(!). Og det var sykt kult! Men du som er så redd for fugler ville jeg kanskje ikke anbefale det, siden det flyr to meter store fugler rett over hodene på folk…..
      Håper du koste deg veldig<3

    6. Har vært i palmitos park 3 ganger og møtt delefinene 1 gang🐬De er så søte.❤️Elsker å være der og se på showet dems😁

    7. Jeg var der for ca. Et år siden, og jeg er enig med deg. Showet var utrolig bra. Kunne virkelig ønske jeg kunne oppleve det en gang til. Uansett, du er veldig modig som klarer å trosse frykten din. Det tror jeg neppe jeg ville ha gjort😂
      Dere får kose dere videre❤️❤️

    8. Hei Stina! Hvor er den fine hvite genseren du har ganske ofte på på Snapchat fra? Litt “rugler” på den og langermet!

    9. Skjønner at du kanskje ikke har lest/sett så mye om delfiner osv. i fangenskap. Så jeg anbefaler deg på det sterkeste å se dokumentaren Catfish som ligger på netflix. Hvis du tror disse delfinene blir bedre tatt vare på i fangenskap enn de gjør ute i der fri så du grundig feil. Håper inderlig du slutter å støtte og “reklamere” for slike attraksjoner når du evt. får lest deg litt opp på temaet. Ha en fin ferie videre 🙂

    10. Om du synes det er trist at de er i fangenskap er det kanskje en start å ikke støtte driften ved å betale inngangspenger 🙂 anbefaler også å se the cove som en over her.

    11. Åååå så høy å lese dette innlegget når jeg var i gran canaria får 3 år siden var jeg å i palmitos park å så på dyr å delfinshow å klappet delfiner😻Kanskje vi har klappet samme delfin?vi var ikke på det hotellet, men vi var i samme dyrehage😱❤️ 😻Elsker deg😻 Hilsen jente 12 år❤️

    12. Jeg var der i 2012, men klappet ikke delfinene 🙁 Men neste gang jeg reiser dit så skal jeg ta med datteren min så hun får opplevd det også engang, å da skal vi få klappet delfinene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg