Dette trenger vi i Norge!

affiliatelinker

I går kveld var jeg på shopping rett utenfor sentrum med Per Fredrik hvor jeg blant annet kjøpt et par nye skinnjakker, en ny veske og en lommebok. Skal vise dere med av det når jeg kommer tilbake til Norge. Men da vi hadde shoppet en stund satt vi oss ned for å slappe av litt, og jeg så at de hadde frozen yoghurt.

Jeg elsker den frozen yoghurt’en som de selger i Hellas og Portugal. Den er seriøst helt amazing. Den de selger på Frozen Yoghurt sjapper i Norge derimot.. Not so much. Den smaker godt, men den er altfor søt, også har den ikke den greske yoghurt smaken som jeg elsker. Da jeg kjøpe yoghurt i går var jeg veldig spent; kom jeg til å få den greske og gode, eller den norske og kjipe?

BukseHER  //  BluseHER

Jeg fikk den greske! Jeg hopper nærmest av glede! Den er så god at dere vil ikke tro det, med mindre dere har smakt den. Vi trenger virkelig å få denne til Norge! Den er jo helt amazing. Vi har en frozen yoghurt i Norge som er på boks som er i nærheten av smaken. Men thats it.

Vi trenger skikkelig frozen yoghurt på små sjapper rundt i landet med amazing frukt topping. Det er noe vi virkelig bør få til! Er det en eller annen grunder som leser dette blogginnlegget; ta denne idéen og gjør noe med det. For det kommer til å bli suksess i Norge. Det er jeg sikker på! 

7 kommentarer
    1. Hei Stina ja det må vi
      Få i Norge det hadde vert faktisk
      Og så deilig
      Har merket att du har ny skrift type på bloggen stemmer det eller er det bare meg
      Elsker deg av hele mitt hjerte
      Kan du legge meg til på Snapchat plis det hadde vært så greit for hvit jeg lurer på noe om og bli større kan jeg spørre deg 💕💕💞

    2. De har frozen yoghurt overalt i Oslo og de andre store byene, det er ikke grundere vi trenger, men franchisetakere som er villig til å starte sin egen kjappe av samme navn i de mindre byene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg