På stranda

// reklamelinker

Nå har vi nettopp vært på stranda her på hotellet. Eller, strand blir kanskje feil å kalle det. For det er jo sandstrand med basseng og masse palmer. Så et litt ekstra bra basseng kan vi heller gå for å kalle det. Hehe! Det er så vanvittig deilig å ligge og sole seg når det er så varmt som det er nå. Kjenner jeg bare får en helt ny livsgnist av at det er så varmt, vakkert og deilig her nede! 

Badedrakt – HER  //  Solbriller – HER

Per Fredrik og jeg har blitt liggende en del timer bare for å sole oss og bade litt. Jeg var ute i vannet og svømte en god rundt på morgenen, så det var helt fantastisk. Svømming er noe jeg alltid har likt, men som jeg altfor sjeldent gjør. Men det er virkelig noe jeg har lyst til å gjøre mer, for det er jo en veldig bra treningsmetode! 

Det er ikke sydenferie uten litt drinker – så det ble en jordbær mojito på meg til lunsj. Nam nam! 

Nå skal vi ut og sjekke ut sentrum en tur. Vi var innom sentrum sist vi var her, men da var det bare en kjapp tur så vi rakk ikke å se veldig mye. Om dere har noen tips til ting å se mens vi er her setter jeg veldig stor pris på om dere skriver det i kommentarfeltet. Elsker når dere gir meg tips! Forresten; leser alle kommentarene deres mens jeg er her. Men jeg rekker ikke svare alt siden jeg vil bruke mest tid på å oppdatere bloggen og “ta ferie”, men svarer alle så fort jeg rekker! 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg