Savner henne allerede

// reklamelenker

Phew! Endelig hjemme igjen! Nå har jeg nettopp rundet av 4 timer med bilkjøring, så dere kan tenke dere at denne dagen har vært hektisk. Jeg var oppe 06:00 i dag, og da startet jeg med jobbing allerede da. Litt sliten etter 17 mai feiringen, men hey. Sånn er livet. Hehe!

Rett etter 09 bar det rett på vipperefill, refill av akrylnegler på hender, og fotpleie med gellack så jeg er helt klar for Gran Canaria i morgen. Å være jente i  2017 når alt skal fikses, tar tid altså. Var på salongen i nesten 5 timer.. Haha! Men det er jo absolutt verdt det da! 

Så var det bare å kjøre rett hjem og jobbe før vaskehjelpen kom hit, for da måtte jeg dra til Susanne så jeg kunne levere Chloe. Det er skikkelig rart å tenke på at jeg ikke skal se Chloe på en uke. Hun er jo sammen med meg 24/7 når jeg er hjemme, så nå er det skikkelig tomt her uten henne. Merker det veldig godt når jeg er hjemme at hun ikke er her.

Vet ikke hvordan det blir når vi kommer til Gran Canaria, men jeg tror nok jeg kommer til å savne henne mye da også. Hun er jo lille babyen min, så det er rart å være uten henne! Heldigvis vet jeg at hun har det veldig bra hos Susanne, så det hjelper veldig. Men det er mye savn fordet. Hehe!

Sko – Nelly (dessverre utsolgt)

Jakke – HER

Bukse – HER

Bluse – HER

Veske – Michael Kors 
 

 

Nå skal jeg sette igang med å pakke kofferten også blir det middag etter det. Av en eller annen grunn blir det alltid sen middag på Per Fredrik og meg. Klokken blir som regel alltid over 22 før vi setter oss ned for å spise. Men sånn er det når begge er litt for ivrige etter å jobbe. Hehe! 

8 kommentarer
    1. Hun får det nok kjempe bra på overnatting 🙂
      Kos dere masse på en liten ferie, eller du får jo aldri 100% ferie med jobben du har, men du kommer deg i alle fall litt bort å får sett nye ting, å slappet litt av i alle fall , håper jeg 🙂
      Reiser dere tidlig eller sent? Ha en fin tur å fly pent 😀

    2. Ha en kjempe fin tur til gran canaria! Kunne du laget en liten miniguide til dere kommer hjem? Skal og dit om ikke så lenge så hadde vært gøy å fått litt inspirasjon 🙂

    3. “Å være jente i 2017 når alt skal fikses, tar tid altså”
      Ja super viktig at ALT er fake !! SERIØST

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg