5 tips for en bedre morgenrutine

Dagen etter 17. mai og jeg tipper jeg ikke er den eneste som syntes det var vanskelig å stå opp 06:00 i dag. Heldigvis blir morgenene mine en god del bedre, fordi jeg har blitt veldig flink med morgenrutinen min. Jeg har en del triks som både gjør det lettere og raskere å komme igjennom morgenen. Nå skal jeg dele 5 av disse tipsene med dere. Flere tips kommer senere! 🌟

💦 Drikk et stort glass vann med en gang du våkner. I løpet av natten mister vi en del væske, og da er det viktig å fylle opp med vann med en gang vi våkner for å kvikne til.

🍏 Ta deg tid til å lage en sunn og god frokost som gir dagen en god start. 

 

💪🏼 Ta deg gjerne en gåtur utendørs for du drar på jobb / skole. Da får du beveget kroppen og du får frisk luft, så du er mye mer klar for en ny dag! 

👗 Gjør klar antrekket du skal ha på deg kvelden i forveien, så du slipper å bruke tid på det om morgenen.

💤 Re opp sengen med en gang du står opp, og åpne opp vinduet for å få inn frisk luft. Da blir det ryddig og friskt på rommet. Det er også noe med det at man føler seg ekstra vel med soverommet om det ser ryddig ut. 

8 kommentarer
    1. Kan du lage en Morgen rutine video? Og en Shoe collection, du er kjempe flink, stå på! Hvor er de rosa putene på sengen din fra? Finnes de i flere farger? De var kjempe fine!

    2. Hei, stina. Jeg så igjennom noen gamle videoer av deg. Jeg så på den som heter “3 historier kun en er sann” eller noe sånt. Hvilken av dem er den sanne?

    3. Viste du at bedbugs trives best i varmen? Så det beste du kan gjøre når du står opp er og lufte dyna, altså ikke legge den over senga men brette den tilbake så senga får luft 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg